Burçların illallah dedirten özellikleri

Burçlar Hakkında Genel Bilgiler

Moderatör: Astroloji

Kullanıcı avatarı
ebru
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1163
Yaş: 37
Kayıt: Prş 22 Eyl, 16:43
Konum: Stockholm
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Burçların kötü yönlerini merak edenler...

Okunmamış mesaj gönderen ebru » Sal 03 Oca, 14:41

Sürekli burçaların iyi yönleri dile getirilir. Oysa her burcun kendine göre kötülükleri de var. Yazımızda özellikle ilişkileriniz için önemli ip uçları bulabilirsiniz...

KOÇ
- Sana kalsa dünyada herkes aptal bi sen akıllı di mi !!! Millete öğütler verir ukalalık taslar, önüne yemek koysan beğenmez...allah düşmanların başına vermesin...

BOĞA
- Sen ayrı bi panel konususun...kafayı iş yapmakla bozmuş sanki dunyayı bu kurtarıcak.... inatçı mı inatçı, dik kafalı... komunistsin sen yaa!!!

İKİZLER
- Sen hızlı ve pratik düşünebiliyorsun, ama insanlar seni bunun için diil bisexuel olduğun için seviyolar..kendinden çok şey verip karşındakinden az şey bekliyorsun yani salaksın... ayrıca çoğu şizofrenin de ikizler burcundan çıktığı söyleniyor, bilgine...

YENGEÇ
- Sen sempatik ve başkalarının problemleriyle ilgilenir gorünmeye çalışan son derece yapmacık birisin, ama biz bu sahte şirinlik numaralarını yemeyiz... Buu arada akıl hastanelerindekilerin %90'ının yengeç burcu olduğu söyleniyor! Haberin olsun!

ASLAN
- Sen kendini dünyanın zirvesindeki kusursuz insan sanmaya devam et, ohoooo millet senle ne dalga geçiyor haberin yok... Eleştiriye hiç gelemeyen, kendini begenmiş zavallı aslan parçası, sen kendini bir odaya kapat ve hayatının geri kalanını aynada oranı buranı seyrederek geçir bakalım....

BAŞAK
- Sen pek aklıbaşında otoriter biri olduğun için dağınıklığı pek sevmezsin di mi? Ama senin her tarafı didik didik kontrol etme huyundan millete fenalık geldi! Amma soğuk, ruhsuz tipsin yaa sen, zaten sevişirken uyuyakalabilen birinden başka ne beklenir ki?

TERAZİ
- Sen sanatçı ruhlu olduğun için apayrı saçma salak bi boyutta yaşiyorsun... Böyle aklı bir karış havada gezen adamın iş bulması da pek muhtemel değil, ömrünün sonuna kadar aylak aylak gezersin, sonunda da her büyük sanatçı gibi "kimse beni anlamadı" diye çıldırırsın yarım aklın da gider

[glow=red]AKREP[/glow]
- Sen hele sen! Berbatların içinde en berbat olan! İçten pazarlıklı, kıskanç, ahlak anlayışı sıfir! Çoğu Akrep'in eninde sonunda korkunç bir cinayete kurban gittiğini duymuş muydun?

YAY
- Sen herşeyin iyi tarafını gören şenşakrak bir tipsin, kendini buna alıştırmışsın ne de olsa yeteneksizliğini ve şanssızlığını başka türlü örtemezsin değil mi? Çogu Yay burcu zaten alkoliktir. Seni adam yerine koyup bu kadar yazanda kabahat...

OĞLAK
- Sen tutucu ve risk almaktan kaçan birisin. Böyle biri dünyada ne diye yer işgal eder ki! Şoyle bir etrafina bak bakalım hangi kayda değer insanın Oğlak burcundan çıktığı görülmüş?

KOVA
- Sen güya çok atak birisin ya, birşeyi elde etmek için her türlü yalanı söylüyorsun, ama yalanı bile beceremiyorsun. Aynı hataları döne döne yapıyorsun çünkü kafasızsın. Nne sinirleniyorsun? Doğruları söyleyince kabahat oluyo di mi...

BALIK
- Senin maşallah hayalgücün pek gelişmiştir. Sürekli FBI'dan ya da CIA'den birilerinin peşinde olduğunu düşüne düşüne sonunda kafayı yiyceksin. Ama sen en iyisi hayallerinle başbaşa kal, nasılsa arkadaşlarının arasında en ufak bir dikkat çeken tarafın yok, kendine güveni olmayan öyle sessiz sedasız bir tipsin işte


Ardimda Aglama Dönmeyecegim..
Öldunmu Kaldinmi Bilmeyecegim..
Aslinda Ögrenmek Istemeyecegim..
Ne Bir Ses Ne Haber Vermeyecegim..


Kullanıcı avatarı
SiPaHi
Haberci
Haberci
Mesajlar: 1260
Yaş: 40
Kayıt: Cum 13 May, 19:19
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Okunmamış mesaj gönderen SiPaHi » Sal 03 Oca, 14:46

AKREP
- Sen hele sen! Berbatların içinde en berbat olan! İçten pazarlıklı, kıskanç, ahlak anlayışı sıfir! Çoğu Akrep'in eninde sonunda korkunç bir cinayete kurban gittiğini duymuş muydun?

:D Ne güzel tarif etmiş ama bizi
Biz ki üç kıtaya hakim Osmanlının torunlarıyız..
Hastuurrrr Haydeee Breee Ya Alllah...!!!!!

Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Yaş: 41
Kayıt: Pzt 17 Eki, 13:37
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 4 kez

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi » Sal 03 Oca, 17:22

:D
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...

TheGirlofSuN
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN » Çrş 04 Oca, 10:57

kovaya çok güldüm:)

POİSON
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Okunmamış mesaj gönderen POİSON » Çrş 04 Oca, 11:25

3.baskı: )


Kullanıcı avatarı
Ayse
Mesajlar: 28
Yaş: 31
Kayıt: Cmt 26 Şub, 19:03
Konum: KaHRaMaNMARa$
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Okunmamış mesaj gönderen Ayse » Pzr 19 Şub, 16:37

"Sen sanatçı ruhlu olduğun için apayrı saçma salak bi boyutta yaşiyorsun... Böyle aklı bir karış havada gezen adamın iş bulması da pek muhtemel değil, ömrünün sonuna kadar aylak aylak gezersin, sonunda da her büyük sanatçı gibi "kimse beni anlamadı" diye çıldırırsın yarım aklın da gider "

çok agir olmu$ ya!
hakaret edilmi$ gibi hissettim kendimi
KaHBe DoSTuN oLaCaGiNa_DeLiKaNLi DüSMaNiN oLSuN

Kullanıcı avatarı
By_TaMeR
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 511
Yaş: 32
Kayıt: Çrş 23 Şub, 16:49
Konum: Nefes aldıgımız bir yerden işte :)
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0
İletişim:

Okunmamış mesaj gönderen By_TaMeR » Pzr 19 Şub, 21:38

: ) NASILSA HAKARET YEMEGE ALIŞTIK BOŞVERSENE.......
Sen seni seveni gormeyecek kadar korsen, O da sana sevgisini soylemeyecek kadar gururludur. (By_TaMeR )

Kullanıcı avatarı
huysuz
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2631
Yaş: 37
Kayıt: Pzr 08 Oca, 12:20
Konum: bodrum
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 1 kez

Okunmamış mesaj gönderen huysuz » Pzt 20 Şub, 21:24

:) :D :)
Cevap yazarken düşün ve öyle yaz. Konuşmadan önce anla ve öyle konuş.

Kullanıcı avatarı
Pisces
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 130
Yaş: 34
Kayıt: Sal 31 Oca, 09:23
Konum: istanbul
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Burçların kötü yönlerini merak edenler...

Okunmamış mesaj gönderen Pisces » Pzt 20 Şub, 22:44

ebru yazdı:
BALIK
- Senin maşallah hayalgücün pek gelişmiştir. Sürekli FBI'dan ya da CIA'den birilerinin peşinde olduğunu düşüne düşüne sonunda kafayı yiyceksin. Ama sen en iyisi hayallerinle başbaşa kal, nasılsa arkadaşlarının arasında en ufak bir dikkat çeken tarafın yok, kendine güveni olmayan öyle sessiz sedasız bir tipsin işte
ya bana bunları nası sölersin yaaa :o kendimi intihar ederim yapmayın böle :o başka şeyler düşünüyom die konuşmuyodum ben yanlış anladın beni :cry: hem ben saçlarımı uzattım dikkat çekiyom artık! :cry:
Körler için can sıkıcı bir yerdir resim galerisi...

Kullanıcı avatarı
damla584
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1812
Yaş: 34
Kayıt: Cum 20 Nis, 09:42
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Burçlar ve Defoları

Okunmamış mesaj gönderen damla584 » Çrş 04 Tem, 11:38

KOÇ Sana kalsa dünyada herkes aptal, bir sen akıllı! Millete öğütler verip ukalâlık taslar, önüne yemek koysan beğenmez. Allah düşmanların başına vermesin...


BOĞA Sen ayrı bir panel konususun. Kafayı iş yapmakla bozmuşsun, sanki dünyayı sen kurtaracaksın! İnatçı mı inatçı, dik kafalı... Komünizm bitti kardeşim!


İKİZLER Sen hızlı ve pratik düşünebiliyorsun ama kendinden çok şey verip karşındakinden az şey bekliyorsun, yani akıllı geçinme! Ayrıca çoğu şizofrenin de ikizler burcundan çıktığı söyleniyor, bilgine...


YENGEÇ Sen sempatik ve başkalarının problemleriyle ilgilenir görünmeye çalışan son derece yapmacık birisin. Ama biz bu sahte şirinlik numaralarını yemeyiz. Bu arada akıl hastanelerindekilerin %90'ınm yengeç burcu olduğu söyleniyor. Haberin olsun!


ASLAN Sen kendini dünyanın zirvesindeki kusursuz insan sanmaya devam et. Millet senle ne dalga geçiyor, haberin yok. Tenkide hiç gelemeyen, kendini beğenmiş zavallı aslan parçası... Sen kendini bir odaya kapat ve hayatının geri kalanını duvarı seyrederek geçir bakalım.


BAŞAK Sen pek aklı başında otoriter biri olduğun için dağınıklığı sevmezsin değil mi? Ama senin her tarafı didik didik kontrol etme huyundan millete fenalık geldi! Gayet soğuk, ruhsuz tipsin maalesef. Zaten telefon görüşmesi yaparken uyuyakalabilen birinden başka ne beklenir ki?


TERAZİ Sen sanatçı ruhlu olduğun için apayrı saçma bir boyutta yaşıyorsun. Böyle aklı bir karış havada gezen adamın iş bulması pek muhtemel değil, ömrünün sonuna kadar aylak aylak gezersin, sonunda da her büyük sanatçı gibi "Kimse beni anlamadı!" diye çıldırırsın, yarım aklın da gider.


AKREP Sen hele sen! Tuhafların içinde en tuhaf olan! içten pazarlıklı, kıskanç, ahlâk anlayışı sıfırın altında! Çoğu Akrep'in eninde sonunda korkunç bir cinayete kurban gittiğini duymuş muydun?


YAY Sen herşeyin iyi tarafını gören şen şakrak bir tipsin, kendini buna alıştırmışsın ne de olsa; yeteneksizliğini ve talihsizliğini başka türlü örtemezsin değil mi? Seni adam yerine koyup bu kadar yazanda kabahat.


OĞLAK Sen tutucu ve risk almaktan kaçan birisin. Böyle biri dünyada ne diye yer işgal eder ki! Şöyle bir etrafına bak bakalım, hangi kayda değer insanın Oğlak burcundan çıktığı görülmüş?



KOVA Sen güya çok atak birisin ya, birşeyi elde etmek için her türlü yalanı söylüyorsun. Ama yalanı bile beceremiyorsun. Aynı hataları döne döne yapıyorsun, çünkü kafan almıyor. Ne sinirleniyorsun? Doğruları söyleyince kabahat oluyor değil mi?


BALIK Maşallah, senin hayal gücün pek gelişmiştir. Devamlı FBI'dan, ClA'den birilerinin peşinde olduğunu düşüne düşüne sonunda kafayı yiyeceksin. Ama sen en iyisi hayallerinle baş başa kal, nasılsa arkadaşlarının arasında en ufak bir dikkat çeken tarafın yok. Kendine güveni olmayan öyle sessiz sedasız bir tipsin işte...

Armageddon
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Okunmamış mesaj gönderen Armageddon » Çrş 04 Tem, 11:57

OĞLAK Sen tutucu ve risk almaktan kaçan birisin. Böyle biri dünyada ne diye yer işgal eder ki! Şöyle bir etrafına bak bakalım, hangi kayda değer insanın Oğlak burcundan çıktığı görülmüş?
Valla küfür etsen daha makbule geçerdi.

Kullanıcı avatarı
durucan85
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 426
Yaş: 33
Kayıt: Sal 03 Tem, 23:17
Konum: Antalya
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Okunmamış mesaj gönderen durucan85 » Çrş 04 Tem, 12:10

YENGEÇ Sen sempatik ve başkalarının problemleriyle ilgilenir görünmeye çalışan son derece yapmacık birisin. Ama biz bu sahte şirinlik numaralarını yemeyiz. Bu arada akıl hastanelerindekilerin %90'ınm yengeç burcu olduğu söyleniyor. Haberin olsun!
valla hakketen Oski bana dediğine bak bi de yaa.... :o
TÜRK DEMEK, TÜRKÇE DEMEKTİR, NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE...

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Kullanıcı avatarı
misketim
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 114
Yaş: 45
Kayıt: Sal 17 Nis, 17:13
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Okunmamış mesaj gönderen misketim » Çrş 04 Tem, 12:46

AKREP Sen hele sen! Tuhafların içinde en tuhaf olan! içten pazarlıklı, kıskanç, ahlâk anlayışı sıfırın altında! Çoğu Akrep'in eninde sonunda korkunç bir cinayete kurban gittiğini duymuş muydun?
Bu kadarmı?

Kullanıcı avatarı
damla584
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1812
Yaş: 34
Kayıt: Cum 20 Nis, 09:42
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Okunmamış mesaj gönderen damla584 » Çrş 04 Tem, 13:53

bu kadar misketim....


zaten adı üstünde arkadaşlar burçların defoları... :D :D :D
Hiç Kimse Duymak İstemeyen Kadar Sağır Olamaz....

Kullanıcı avatarı
misketim
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 114
Yaş: 45
Kayıt: Sal 17 Nis, 17:13
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Okunmamış mesaj gönderen misketim » Çrş 04 Tem, 14:03

Damla akrepler içn az bile söylemişler demek istedim :D :D


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Burçlar Hakkında Genel Bilgiler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir