MERHABA

Aramıza Yeni Katılan Ardaşlar İçin Selamlama ve Tanışma Bölümü.
Kullanıcı avatarı
KEDİ
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3994
Kayıt: 01 May 2007, 18:51

MERHABA

Okunmamış mesaj gönderen KEDİ »

Merhabalar arkadaşlar ben Kedi tekrar yuvaya döndüm elimde olmayan nedenlerden dolayı ayrılmak zorunda kaldım ama şimdi tekrar sizlerle beraber olmaktan mutluyum :arrow:

Kullanıcı avatarı
AyaSofya
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2151
Kayıt: 25 Ağu 2006, 21:27

Okunmamış mesaj gönderen AyaSofya »

Tekrar seni burda görmek ne guzel KEDI, hosgeldin yuvana.. :P
Gökten kalbe, kalpten dile, dilden kulağa,
Yaradana yakışır bir ilham olayım...
Ulaşayım sonsuzluğa....
Kullanıcı avatarı
KEDİ
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3994
Kayıt: 01 May 2007, 18:51

Okunmamış mesaj gönderen KEDİ »

Teşekkür ederim ayasofya fazla ayrı kalamadım sizlerden
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

hoşgeldin sevgili kedi, tekrar aramızda olman çok güzel :P
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
Kullanıcı avatarı
dartanyan
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2948
Kayıt: 14 Nis 2006, 18:44

Okunmamış mesaj gönderen dartanyan »

Hoş geldiniz...İnşaallah bir daha gitmek zorunda kalmazsınız..
"İMKANSIZ,BU DÜNYAYI DEĞİŞTİREBİLECEK GÜCÜ İÇLERİNDE KEŞFETMEK YERİNE KENDİLERİNE SUNULAN DÜNYADA YAŞAMAYI DAHA KOLAY BULAN,KÜÇÜK İNSANLARIN ORTAYA ATTIĞI BÜYÜK BİR KELİMEDİR.İMKANSIZ BİR GERÇEKLİK DEĞİL,BİR GÖRÜŞTÜR.İMKANSIZ BİR İDDİA DEĞİL,MEYDAN OKUMADIR.İMKANSIZ POTANSİYELDİR.GEÇİCİDİR.İMKANSIZ YOKTUR."

Kullanıcı avatarı
KEDİ
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3994
Kayıt: 01 May 2007, 18:51

Okunmamış mesaj gönderen KEDİ »

teşekkür ederim arkadaşlar bende istemezdim gitmek zorunda kaldım
Kullanıcı avatarı
Passinger
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 268
Kayıt: 03 Nis 2007, 23:33

Okunmamış mesaj gönderen Passinger »

Tekrardan hoşgeldin kedi.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM MESELESİ ÜLKE MESELESİDİR.

www.tekev.org
Kullanıcı avatarı
dartanyan
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2948
Kayıt: 14 Nis 2006, 18:44

Okunmamış mesaj gönderen dartanyan »

bende istemezdim gitmek zorunda kaldım
Geçmişi unut ...Nerede kalmıştık HUYSUZ KEDİ... :)
"İMKANSIZ,BU DÜNYAYI DEĞİŞTİREBİLECEK GÜCÜ İÇLERİNDE KEŞFETMEK YERİNE KENDİLERİNE SUNULAN DÜNYADA YAŞAMAYI DAHA KOLAY BULAN,KÜÇÜK İNSANLARIN ORTAYA ATTIĞI BÜYÜK BİR KELİMEDİR.İMKANSIZ BİR GERÇEKLİK DEĞİL,BİR GÖRÜŞTÜR.İMKANSIZ BİR İDDİA DEĞİL,MEYDAN OKUMADIR.İMKANSIZ POTANSİYELDİR.GEÇİCİDİR.İMKANSIZ YOKTUR."
Kullanıcı avatarı
KEDİ
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3994
Kayıt: 01 May 2007, 18:51

Okunmamış mesaj gönderen KEDİ »

Teşekkür ederim kuki canım saol bende giderken gönülü olarak gitmedim zaten zorunlu gittim dönüşüm çabuk oldu birdaha ayrılmayız umarım :utangac
Kullanıcı avatarı
SEMAZEN
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 570
Kayıt: 23 Mar 2007, 11:55

Okunmamış mesaj gönderen SEMAZEN »

kedicik hoşgeldin,,miyavvvvvvvvv :P
GELİYORUM,YANINA YOLUNA YARAB.VARAMADIM HUZURA,ÇEKTİĞİM AZAB,NEYLEDİ AŞK BENİ BİR GÖR YARAB,,YAŞAMADIM DÜNYAYI,.SANKİ IZDIRAP..
Resim
Kullanıcı avatarı
dark_venus
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 575
Kayıt: 15 Ara 2006, 22:41

Okunmamış mesaj gönderen dark_venus »

Hoşgeldin (:
Bu bilgiyi aramakla bulamazsın.
Ama ne var ki bulanlar, yalnızca aramış olanlardır


Mucizeler olmaktadır.Doğaya aykırı olarak değil,bizim doğa hakkındaki bilgilerimize aykırı olarak...
Kullanıcı avatarı
KEDİ
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3994
Kayıt: 01 May 2007, 18:51

Okunmamış mesaj gönderen KEDİ »

Semazen ve Dark hoşbulduk saolun
Kullanıcı avatarı
Raikkonen
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 228
Kayıt: 12 May 2007, 20:50

Okunmamış mesaj gönderen Raikkonen »

[glow=red]HOŞGELDİN KEDİCİK. [/glow] :oops: :) :oops: :)
...CUMHURİYETE SAHİP ÇIK TÜRKİYE...
Kullanıcı avatarı
Elan_Vital
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1141
Kayıt: 09 Oca 2006, 20:40

Okunmamış mesaj gönderen Elan_Vital »

Avatarına bayıldım..

Hoşgeldin Kedi..
Sarsılmaz Benim Derinliğim: ama yüzen bilmeceler ve gülüşlerle parıldar...
Kullanıcı avatarı
yalnızadam
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 324
Kayıt: 31 Ara 2006, 03:58

Okunmamış mesaj gönderen yalnızadam »

Hoşgeldin KEDİ...

Bu arada bir rastlantı sonucu senin KEDİ nickiyle yani eski nickinle attığın ilk mesajı gördüm . Gülesim geldi : ) :


http://www.akreportalnet.com/portal/slm ... highlight=
İnsanın dostu yoktur,saadetin vardır...

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Selamlama” sayfasına dön