Akrep Olmak

akrep olmak, akrep olma, akrep olmak ne demektir, akrep olmak neyi ifade eder, akrep olmak nasıl bir duygu, akrep olmak neye benzer

Sizce Akrep Olmak ?
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

şu var ki akrebin fırtınası ne kadar sert olursa olsun asla bataklığa saplanıp kalmaz, kolay yıkılmaz.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...

Kullanıcı avatarı
Desire
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 258
Kayıt: 13 Mar 2005, 03:41

Okunmamış mesaj gönderen Desire »

orası da öyle..
Sessiz sular derinlerdedir...
Kullanıcı avatarı
RedScorpion
Mesajlar: 3
Kayıt: 19 Eki 2005, 16:02

Okunmamış mesaj gönderen RedScorpion »

Akrep olmanin en guzel yanlarindan biri akrep oldugunuzu ogrendiklerinde saskin ve hayran bi ifadeyle "hmm" demeleridir. :)
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

Akrep olmanin en guzel yanlarindan biri akrep oldugunuzu ogrendiklerinde saskin ve hayran bi ifadeyle "hmm" demeleridir
çok doğru bu söylediğin redscorp :)
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
Kullanıcı avatarı
defne
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 450
Kayıt: 16 Ağu 2006, 10:10

Okunmamış mesaj gönderen defne »

Melek mi Yoksa Şeytan mı. Belki de işin en kötü yanı bu... demiş akrep kral çok doğru, bende bilmiyorum cevabı , belki her ikisi de...

SERÇE
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 628
Kayıt: 16 May 2006, 18:37

Okunmamış mesaj gönderen SERÇE »

defne yazdı:Melek mi Yoksa Şeytan mı. Belki de işin en kötü yanı bu... demiş akrep kral çok doğru, bende bilmiyorum cevabı , belki her ikisi de...
Bu sürekli gündeme geliyor geliyorda akreplerin bir şey varmış gibi gündeme getirmesi beni şaşırtıyor. Arkadaşlar akrep ne melek ne şeytan insandır öyle değil mi?
illede merak ediyorsanız belki tarot kartları kafanızdaki soru işaretine bir cevap değil ama fikir getirebilir. Tarotta şeytan 15.kartla resmedilmiş o kartın TEMSİL ETTİĞİ (sadece temsil ettiği burç o burcun insanıdır demiyorum.) Burcu burada yazmayacağım araştırın bulması kolay.
Akrep burcu ölüm kratıyla temsil edilmiş şeytanla değil ölümde bildiğimiz son değil daha üst bir seviyede yeniden doğuşa zemin hazırlayan bir ölüm.
Turuncu renk yani hem batan güneşin hem doğan güneşin rengi yani bir yılanın deri değiştirmesi veya bir kartalın gökyüzünde uçuşu gibi. Sanırım sizi ikilemde bırakan bu doğum ve ölüm meselesi eğer hayatınızı, davranış ve kararlarınızı iyilik zeminine oturtabilirseniz doğuşa (gelişime, yeni ufuklara) aksine yönelirseniz ötesi olmayan bir ölüme yol alırsınız.
Kullanıcı avatarı
defne
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 450
Kayıt: 16 Ağu 2006, 10:10

Okunmamış mesaj gönderen defne »

dawranış açısından demiştim serçe , sanırım anlatamadım, ya da duygular nefret ettiğin için şeytan olabilirsin, sewdiğin için de melek ..
SERÇE
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 628
Kayıt: 16 May 2006, 18:37

Okunmamış mesaj gönderen SERÇE »

Nefret ve sevgi yeryüzünde varolan duygular sevgili Defne Akrep için sevgiyi seçmek doğuşa zemin hazırlar ve diğer burçlardan farklı olarak akrebin iyileştirme gücünü olumluya çevirmek demektir. Elindeki değerli iyileştirme gücünü sevgi adına kullanman dileği ile sevgiler
Olmaz olmaz deme hiç.
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

akrep olmak zor bee!yalan mı?:)
şaka bi yana anlaşılması güç bi burç.eğer gerçekten isterse karşısındakine kendini tamamen açıyor istemezse de asla gerçek yüzünü göstermiyor.bu aslında iyi bir şey,bir nevi kalenin duvarları benzetmesi.
ama bazen işte kontak atıyor ve sadece bulunmak istiyor kendisi hiçbir çaba harcamadan.
bizim ailede üç akrep var ve sadece birbirimizin gerçek isteklerini biz anlayabilyoruz.sessizce iletişim...
dışarda da birinde bu özelliği gördüğümüzde ise imzam gibi şu söz geliyor ardından"you make me feel like i am home again"...
bu da işte yanıltabiliyor.çünkü güvensiz bir insan eğer birine güvenirse sonuna kadar güvenir.içinde o kadar çok biriktirmiştir ki..
akrebin aşkının sonsuz olmasının sebebi de budur bence.
o kadar korkar ki aşkının harcanacağından çekinir, sakınır aşkını.
ama birine aşkını vermeye karar verirse içindekinin hepsini verir ve o bütün savunma mekanizması yerle bir olur karşısındakinin ufacık bir hatasıyla.
zor iş akrep olmak...:)
avuçlarımda aynalar...
Kullanıcı avatarı
ashlı
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 120
Kayıt: 19 Tem 2009, 13:56

Re: Akrep Olmak

Okunmamış mesaj gönderen ashlı »

Akrep olmak eşittir burçlar aleminde en ilgi çekici olmak.. En sıradışı, en karizmatik, en havalı olmak..
I'd like to run away from you.
But if you didn't come and find me..
I would die..
Santana

Re: Akrep Olmak

Okunmamış mesaj gönderen Santana »

Zor zanaattir akrep olmak.
hero

Re: Akrep Olmak

Okunmamış mesaj gönderen hero »

en pis en a$agilik en adi en kinci en kufurbaz en koku$mu$ en hain en gaddar...
bunu yazan hangi duygu ve düşünce ile yazdın.. en sallamacı, en dallamacı, en zımparacı, en sıkmacı seniiiiii. enlerin eniiii
Akrebin kalbi

Re: Akrep Olmak

Okunmamış mesaj gönderen Akrebin kalbi »

akrep olmak katlanmaktır hayatın çıplaklığına
Gkhnsrml
Mesajlar: 2
Kayıt: 19 Mar 2019, 08:02

Re: Akrep Olmak

Okunmamış mesaj gönderen Gkhnsrml »

Akrep olabilmek bence olunabilecek en doğru kişi olmaktır. İyi ki varlar:-)) yoksa kim yönetecek koca dünyayı
Kullanıcı avatarı
güzin
*AkrepKartal*
*AkrepKartal*
Mesajlar: 5624
Kayıt: 15 Haz 2011, 12:51

Re: Akrep Olmak

Okunmamış mesaj gönderen güzin »

akrepleri şerefinize inandırırsanız hep arkanızda dururlar.şefkate pek kulak asmazlar.çünkü şefkate çok az rastlanır..
Lotus#MAVİ LOTUS

https://akreportal.com.tr

Akrep-Burcu.Com

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Akrep Olmak” sayfasına dön