HERKESE MERHABA

Tanıtmak ve Tanışmak İçin
Kullanıcı avatarı
gnc_scrp
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 894
Kayıt: 05 Ara 2006, 17:30

Okunmamış mesaj gönderen gnc_scrp »

çok güzel (aslında sevinmedim değil) :)

Kullanıcı avatarı
huysuz
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2631
Kayıt: 08 Oca 2006, 12:20

Okunmamış mesaj gönderen huysuz »

hoş geldin adanalım kardaşım iyi vakit geçirirsin inşallah.

abba sevmediğin birşey varsa ben onu yaparım haberin olsun))
Cevap yazarken düşün ve öyle yaz. Konuşmadan önce anla ve öyle konuş.
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

Hoş geldiniz, portalımızda mutlu olmanızı dilerim. sevgiler.
Kullanıcı avatarı
lotus2
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2702
Kayıt: 11 Şub 2007, 07:13

Okunmamış mesaj gönderen lotus2 »

Mehaba Sevgili EFENDY

Aslında siz benden önce davrandınız bu sabah bana yazarak..İnanın çok mahcubum..

Hoşgeldiniz..
"ALEM HEPİMİZE YETER, BİR LOTUS MU FAZLA GELDİ?.."

VE YİNE DİYORUM: "İLLAKİ İNSAN OLMAK"..
Kullanıcı avatarı
EFENDY01
Mesajlar: 91
Kayıt: 18 Şub 2007, 05:30

Okunmamış mesaj gönderen EFENDY01 »

lotus bu ne zerafet bune kıbarlık..mahcup olacak bıse yok..tsk ederım hoşbuldum..hoşluk getırdım..
Realite Sabit, Algı Değişkendir

Kullanıcı avatarı
EffEndY
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 947
Kayıt: 07 May 2006, 21:44

Okunmamış mesaj gönderen EffEndY »

EFENDY01 yazdı:fotograf ekleyebılırsem gercek bır akrep oldugumu gozlerımden anlayacaksınız:)
"tehlikeli bir akrep olduğumu" desen daha iyiydi be... Ne yalan söyleyeyim, o resmini çeken makinenin yerinde ben olmak isterdim. Gözlerin ne kadar dominant bakıyorsa, bir o kadar da derin ve yumuşacık bakıyor. Tutkuların gözlerine vurmuş adeta. İşte bir akrebin içinde barındırdığı mucizevi zıtlıklardan sadece bir tanesi. Senelerdir hep bunu düşünürüm; hem kendime hem de etrafımdaki Akreplere bakarım, şu sorunun cevabını kafamda bir türlü billurlaştıramadım: "Bir Akrep bu kadar büyüleyici zıtlığı, içinde bu derece ustalıkla, gel-git'ler yaşamadan nasıl taşıyabiliyor?" Sanırım bunun "Yüce Yaratıcı'nın Ululuğu"ndan başka bir yanıtı yok. Var mı aramızda bunun açıklamasını tam anlamıyla yapabilen? Varsa rica ederim beni de (bizi de) aydınlatsın.
BİLİNÇALTINI HAPSET ki O SENİ HAPSETMESİN;
İÇGÜDÜLERİNE HAKİM OL ki ONLAR SANA HAKİM OLMASIN!!!
birindar

Okunmamış mesaj gönderen birindar »

hoş gelmişsin adanalı: )
Kullanıcı avatarı
HaKaNeFeNDi
Mesajlar: 7
Kayıt: 14 Nis 2007, 00:19

Okunmamış mesaj gönderen HaKaNeFeNDi »

Selam arkadaşlar
Sitenizi yaklaşık 6 dakika önce keşfetmemle beraber Çok fazla sayıda tanışalım sayfası olduğunu gördüm... Ama ben efendilerin bol olduğu bir mekanı seçtim...Herkese Selam Merhabalar sevgili akrepler ve akrep olmayanlar...
Kullanıcı avatarı
EFENDY01
Mesajlar: 91
Kayıt: 18 Şub 2007, 05:30

Okunmamış mesaj gönderen EFENDY01 »

HaKaNeFeNDi Hoşgeldiniz..Yakında akrepten cok efendy olacak bu forumda gıbı gelmekte bana..
Realite Sabit, Algı Değişkendir
Kullanıcı avatarı
HaKaNeFeNDi
Mesajlar: 7
Kayıt: 14 Nis 2007, 00:19

Okunmamış mesaj gönderen HaKaNeFeNDi »

Efendim merhabalar ve hoş buldum... Gözlerinize methiyeler dizmek isterdim ama inanın bunu sizin karşınızda o güzelliklerin içine bakarken kendimden geçtiğimde yapmak çok daha keyifli olur... Diğer mesajlarınızın bir kısmını takip edebildim ama inanın zerafetiniz klavyenizin her tuşuna dokunduğunuzda ortaya çıkan harflerden oluşan kelimlerinizden ve nükteli cümlelerinizden o kadar belli ki... Size küçük bir sual sormak istiyorum müsadenizle... Gece göl kenarında ayın ışığı göle vuruyor ve o anda sizde o gölün kenarında oturuyorsunuz... Acaba hangi ışıltı daha parlak ve daha güzel? Gözlerinizin mi yoksa ayın mı? Eğer bu sahneyi sizinle yaşama fırsatım olsaydı gözlerimi gözlerinizden kaçırıp bir an yakamozlara baksam inanın gözlerimi yaşarken bağışlarım sizin gibi bir güzelliği 1 sn olsun göremedi diye...
POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

bu adam benide geçti: )
ama sen ay ışığını çok fazla abarttın HaKaNeFeNDi : )
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

hoşgelmişsin hakanefendi.
tuba18
Mesajlar: 2
Kayıt: 16 Nis 2007, 13:32

Okunmamış mesaj gönderen tuba18 »

HERKESE SLM BEN YENIYIM GALIBA..
:D
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

slm sevgili boğa hoşgeldin.
Kullanıcı avatarı
akrepakrep
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 698
Kayıt: 19 Mar 2007, 18:19

Okunmamış mesaj gönderen akrepakrep »

hoşgeldin tuba18
KARDA İZLER BIRAKIYORUM...

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Tanışalım” sayfasına dön