Eskiyecez bea portalda Sevgili AhmetBiraz gecikmeylede olsa hoş geldin yalnız adam.Portalda kimler var diye bakayım dedim.Nikin dikkatimi çekti.Belkide yalnız oldugum içindir.İşallah güzel paylaşımlar yaşarız.Tekrar hoş geldin. Twisted Evil
Selam Akrepler
- yalnızadam
- *GriAkrep*

- Mesajlar: 324
- Kayıt: 31 Ara 2006, 03:58
İnsanın dostu yoktur,saadetin vardır...
- yalnızadam
- *GriAkrep*

- Mesajlar: 324
- Kayıt: 31 Ara 2006, 03:58
- gece_akrebi
- Portal Yöneticisi

- Mesajlar: 5308
- Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj