Selam Akrepler

Aramıza Yeni Katılan Ardaşlar İçin Selamlama ve Tanışma Bölümü.
Kullanıcı avatarı
yalnızadam
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 324
Kayıt: 31 Ara 2006, 03:58

Okunmamış mesaj gönderen yalnızadam »

Biraz gecikmeylede olsa hoş geldin yalnız adam.Portalda kimler var diye bakayım dedim.Nikin dikkatimi çekti.Belkide yalnız oldugum içindir.İşallah güzel paylaşımlar yaşarız.Tekrar hoş geldin. Twisted Evil
Eskiyecez bea portalda Sevgili Ahmet :D Neyse Yinede Hoşbulduk... Umarım Mutlusundur Yalnızlığından :)
İnsanın dostu yoktur,saadetin vardır...

Kullanıcı avatarı
VivaLaChe
Mesajlar: 71
Kayıt: 07 Mar 2007, 19:39

Okunmamış mesaj gönderen VivaLaChe »

merhaba arkadaşlar ben de yeni geldim. bakalım nasıl bir ortama girdik. belamızla mevlamız arasında bir yerdeyiz. sonumuz umarım idam olmaz.
Kullanıcı avatarı
yalnızadam
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 324
Kayıt: 31 Ara 2006, 03:58

Okunmamış mesaj gönderen yalnızadam »

merhaba arkadaşlar ben de yeni geldim. bakalım nasıl bir ortama girdik. belamızla mevlamız arasında bir yerdeyiz. sonumuz umarım idam olmaz.
Hoşgeldin VivaLaChe... Mevlanı bulman tercihimdir. Zira O zaman sonun İdam olsa da sorun olmaz
:)
İnsanın dostu yoktur,saadetin vardır...
Kullanıcı avatarı
VivaLaChe
Mesajlar: 71
Kayıt: 07 Mar 2007, 19:39

Okunmamış mesaj gönderen VivaLaChe »

saol dostum. buraya şimdiden ısınmaya başladım.
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

hoşgeldin vivalache, daha önceden tanışmıyoruz dimi?
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Selamlama” sayfasına dön