Savaş Makinası Akrep
- gece_akrebi
- Portal Yöneticisi

- Mesajlar: 5308
- Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37
-
POİSON
akrep insanından çok iyi bir gerila olur. katil akrep ler zor durumda kaldığı için değil artık kusursuz cinayet işlemeleri sanat haline gelmiştir.susar bekler zamanı gelince çok hızlı bir şekilde harekete geçer.tabi gücünü tamamıyle iyiye kulanan akrep lerden bahsetmiyorum.örn:hz. muhammet s.a.v efendimizin sözü:sana bir insan kötülük yaptığı zaman sen iyi ol.yine kötülük yaptığı zaman sen yine iyi ol.yine kötü yine iyi...........
- gulderen79
- Mesajlar: 9
- Kayıt: 15 Şub 2006, 12:09
aklı başında bir akrep, diğer kişilerin düşündüğü gibi kesinlikle sadist ve vahşi değildir.
her ay aldığım bir dergi var isim vermeyeyim reklam olmasın (astroloji dergisi)..orada harika bir akrep fotoğrafı var..gerçek bir fotoğraf..Bir akrep ve kuyruğuna konmuş bir şirin kelebek!..
İşte size akrep!..yine doğayı en güzel doğa anlatmış!..
UTANDIĞIN ŞEYİ YAPMA,YAPIYORSAN SÖYLEMEKTEN UTANMA!
- gulderen79
- Mesajlar: 9
- Kayıt: 15 Şub 2006, 12:09
ya artık insanların akrep burcu olan insanlara bakış açısı değişsin istiyorum bizler vahşi değiliz arkadaşlar sadece çok hatır bilen insanlarız herkese güvenip herkesden kazık yeriz çünkü tüm insanları kendimiz gibi iyi yürekli zannederiz ama yanılınca doğal olarak kendimizi koruma içgüdüsüne yöneliriz işte bu kadar bu her insanın doğasında olan bişey haksızmıyım ya
Re:
karşına başka bir hayvn çıktığındabunu yapmayacağına göre suçu akrep olmak olacak...gece_akrebi yazdı:bir akrebi ancak bir akrep anlayabilir. zaten amaç akrebi ateşte yakmak değil, akrebin şerefini görmek, eh bunun içinde bir akrep kendisini feda edecek. belki gözlerimden yaşlar akacak ama onunla gurur duyacağım.
akrep olmanın bir suç olduğunu düşünmediğine eminim yani bunu yapmayacaksın değil mi?
love is a mystery that it couldnt find...
Re: Savaş Makinası Akrep
Bu konuyu ilk kez gördüm ya nasıl bir hayvanmış bu gerçekten de savaş makinası allah özene bezene yaratmış yani..
gece_akrebinin konusuna gelince bunu yapanlar var maalesef ben tanıyorum onay vermiyorum..
gece_akrebinin konusuna gelince bunu yapanlar var maalesef ben tanıyorum onay vermiyorum..
I'd like to run away from you.
But if you didn't come and find me..
I would die..
But if you didn't come and find me..
I would die..
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj
-
-
Yeni mesaj Akrep Burcu ve Akrep Burcu Aşk Uyumu Nasıldır?
gönderen Akrep » » forum Akrep Burcu Uyumu - 0 Cevaplar
- 6549 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Akrep
-
-
- 3 Cevaplar
- 15622 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Yönetici
-
- 0 Cevaplar
- 8507 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Chepi


