ben de yeniyim
ben de yeniyim
merhabalar
bir akrep olarak onca zamanı internette geçirip de bu siteyi yeni keşfettiğim için kendindem utanıyorum. ama artık aranızdayım. dün üye oldum ancak siteyi incelemekten fırsat bulamadım MERHABA demeye...
bir akrep olarak onca zamanı internette geçirip de bu siteyi yeni keşfettiğim için kendindem utanıyorum. ama artık aranızdayım. dün üye oldum ancak siteyi incelemekten fırsat bulamadım MERHABA demeye...
- gece_akrebi
- Portal Yöneticisi

- Mesajlar: 5308
- Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj
-
- 4 Cevaplar
- 2533 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen güzin

