yALNIZLIK tUTKUDUR bENDE
ALLAH bile yalniz degil,onunda melekleri peygamberleri vs.var,yalnizliga mahkumdur AKREP,bundan hicbirzamanda sikayetci olmamistir,sikayeti olan varsada onun akrep olmasindan süphe ederim!!!
En son Akrep22 tarafından 09 Oca 2006, 06:34 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- gece_akrebi
- Portal Yöneticisi

- Mesajlar: 5308
- Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37
- silelisado
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 24 Mar 2006, 11:45
bence akrep yalnızlığa falan mahkum değil.yalnızlık akrebin bir parçası ve yalnızlığa ihtiyacımız var.yalnızlıktan şikayetçi bir akrep , bence akrep değildir.bir yengeç burcu yalnızlığa mahkum olabilir , yalnız kalmak istemese de , sosyal olmak istese de çok başarılı olamaz bu isteklerinde.ama akrep yalnızlığı bizzat kendi seçer.eğer o isterse yalnızdır , isterse sosyal.başka burçlar depresyonun yapışkanlı kuyularında birilerinin yardımıyla kurtulmayı beklerken , akrep buralarda dans eder.
İŞTE BUNA İÇERİM
-
Armagedon
HAyatta bazen en derininden özlemini duyduğum ender kavramlardan biri.
Nerdesin başımı alıp alıp ta gittiğim günler,
Belirsizliğin gölgesinde sabahladığım günler,
Kirli nefeslerde, uyuklayan gözleri saydığım günler,
Gecelerin kuytusuna kaçıp kaçıp ta gittiğim Yalnız Günlerim.
Nerdesin başımı alıp alıp ta gittiğim günler,
Belirsizliğin gölgesinde sabahladığım günler,
Kirli nefeslerde, uyuklayan gözleri saydığım günler,
Gecelerin kuytusuna kaçıp kaçıp ta gittiğim Yalnız Günlerim.
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
- yalnızadam
- *GriAkrep*

- Mesajlar: 324
- Kayıt: 31 Ara 2006, 03:58
bnce akrepler(örnegin ben) kimseye güvenemediklerinden ve kendini diger insanlardan üstün gördüklerinden kendilerini yalnız hissederler ve bu daha sonra bir tutku hali alır....ve bu bizi daha güçlü yapar...
We entry where you say to hell everynight....We're Mad as Hell, and We're Not Going to Take It Anymore...
- koyuakrep05
- *SiyahAkrep*

- Mesajlar: 3226
- Kayıt: 15 Haz 2007, 14:36
Aynen, bende anlam veremiyorum.. halbukli insani en iyi anlayan engece_akrebi yazdı:kendimi en mutlu hissettiğim anlar yanlız olduğum anlardır. insanların yanlızlığı sevenleri öcü gibi veya anormal biri olarak görmesine anlam veremiyorum.
iyi dostu kendisidir
yanlizlik gibisi yok, insanin ruhunun derinliklerini inip kendisiyle
hasbihal etmesi.. uzaklara dalip hayallerini yelkenlerle uzaklara
acilmasi.. tatli bir tebessüm uyandiriyor yüzde.. ve simsicak bir huzur..
Madem ki bu kere maglubuz
Netsek neylesek zaid
Gayri uzatmam sözü
Madem ki fetva bize ait
Verin ki basak bagrina mührümüzü
Netsek neylesek zaid
Gayri uzatmam sözü
Madem ki fetva bize ait
Verin ki basak bagrina mührümüzü
- gitaristimm
- *Yılan*

- Mesajlar: 187
- Kayıt: 17 Tem 2007, 21:03
güzel şey yalnızlık.. (:
(ayy yalnız hiç kalamam.... sıkılmıyomusun yalnızken.. diyenlere de lafım yok =))
(ayy yalnız hiç kalamam.... sıkılmıyomusun yalnızken.. diyenlere de lafım yok =))
Kimse sormadan kaybolsam gölgemde, herşeyi unutsam dönermiyim geriye?
http://www.msnbc.msn.com/id/21253084 "No" (Ermeni soykırımı yok..!! oylamaya katılın..!!!!)
..::10Ksm::..
http://www.msnbc.msn.com/id/21253084 "No" (Ermeni soykırımı yok..!! oylamaya katılın..!!!!)
..::10Ksm::..