yALNIZLIK tUTKUDUR bENDE

Yalnızlık Neye, Kime Göre Normal veya Anormaldir. Gereklilik mi? İhtiyaç mı? Seçim mi? Yalnızlık Bizi Anormal Yapar mı?
Kullanıcı avatarı
Elif
Mesajlar: 45
Kayıt: 18 Eyl 2005, 10:42

Okunmamış mesaj gönderen Elif »

Bravoo çok güzel bir şekilde açıklanmış.

Yalnız kalmak cesaret işidir. Bizse varlığımızda doğuştan cesurlar sınıfındanız.

Kullanıcı avatarı
Akrep22
Mesajlar: 35
Kayıt: 09 Oca 2006, 04:19

Okunmamış mesaj gönderen Akrep22 »

ALLAH bile yalniz degil,onunda melekleri peygamberleri vs.var,yalnizliga mahkumdur AKREP,bundan hicbirzamanda sikayetci olmamistir,sikayeti olan varsada onun akrep olmasindan süphe ederim!!!
En son Akrep22 tarafından 09 Oca 2006, 06:34 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Akrep22
Mesajlar: 35
Kayıt: 09 Oca 2006, 04:19

Okunmamış mesaj gönderen Akrep22 »

Ben tövbemi geri aldim tanrim sen beni bagisla,vefasiz bir kuluna kandim ZEHIR etti gencligimi,Buyüzden yalnizim yalniz....
Sessiz Sular Derindir
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

kendimi en mutlu hissettiğim anlar yanlız olduğum anlardır. insanların yanlızlığı sevenleri öcü gibi veya anormal biri olarak görmesine anlam veremiyorum.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
Kullanıcı avatarı
silelisado
Mesajlar: 2
Kayıt: 24 Mar 2006, 11:45

Okunmamış mesaj gönderen silelisado »

bence akrep yalnızlığa falan mahkum değil.yalnızlık akrebin bir parçası ve yalnızlığa ihtiyacımız var.yalnızlıktan şikayetçi bir akrep , bence akrep değildir.bir yengeç burcu yalnızlığa mahkum olabilir , yalnız kalmak istemese de , sosyal olmak istese de çok başarılı olamaz bu isteklerinde.ama akrep yalnızlığı bizzat kendi seçer.eğer o isterse yalnızdır , isterse sosyal.başka burçlar depresyonun yapışkanlı kuyularında birilerinin yardımıyla kurtulmayı beklerken , akrep buralarda dans eder.
İŞTE BUNA İÇERİM

Armagedon

Okunmamış mesaj gönderen Armagedon »

yanlızlık her nekadar ALLAH,a mahsus deselerde,her insanın yanlız kaldığı zaman,lar mutlaka oluyor mesala bugün yüzlerce insan var çevremde ama yanlızım işte çözümmü arayacağım hayır birliktelik ne kadar iyiyse yanlızlıkta o kadar iyidir ve anlamlıdır kıymetini bilene.....
Kullanıcı avatarı
aysegul
Mesajlar: 7
Kayıt: 07 Oca 2006, 19:48

Okunmamış mesaj gönderen aysegul »

yalnızlıgım yasamak zorunda oldugum beraberlıgımsın
yalnızlıgım,canımsın,kanımsın,sen benım vazgecılmezımsın
Kullanıcı avatarı
gizli
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 150
Kayıt: 10 Kas 2006, 23:05

Okunmamış mesaj gönderen gizli »

Akrep burcu olduğum için yalnız kalmaya ihtiyaç duyuyorum üstelik yalnızlık benim en vefalı sevgilim yalnız kalınca kendimi iyi hissediyorum.
En son gizli tarafından 24 Kas 2007, 22:59 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
SERÇE
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 628
Kayıt: 16 May 2006, 18:37

Okunmamış mesaj gönderen SERÇE »

Yalnızlığım, vazgeçemeyeceklerimin başındadır.
Olmaz olmaz deme hiç.
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

HAyatta bazen en derininden özlemini duyduğum ender kavramlardan biri.

Nerdesin başımı alıp alıp ta gittiğim günler,
Belirsizliğin gölgesinde sabahladığım günler,
Kirli nefeslerde, uyuklayan gözleri saydığım günler,
Gecelerin kuytusuna kaçıp kaçıp ta gittiğim Yalnız Günlerim.
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
Kullanıcı avatarı
yalnızadam
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 324
Kayıt: 31 Ara 2006, 03:58

Okunmamış mesaj gönderen yalnızadam »

Açıkçası bana Yalnız kalmama isteği çok garip ve sıradan geliyor..
Ne Yani insanların hayatı o kadar kusursuz bir şekilde mi gidiyor ki şöyle arada bir yalnız kalıp hayatıma çeki düzen vereyim tarzında düşünmüyolar ...gerçekten enterasan..
İnsanın dostu yoktur,saadetin vardır...
Kullanıcı avatarı
LeeCH
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 135
Kayıt: 06 Şub 2008, 14:42

Okunmamış mesaj gönderen LeeCH »

bnce akrepler(örnegin ben) kimseye güvenemediklerinden ve kendini diger insanlardan üstün gördüklerinden kendilerini yalnız hissederler ve bu daha sonra bir tutku hali alır....ve bu bizi daha güçlü yapar...
We entry where you say to hell everynight....We're Mad as Hell, and We're Not Going to Take It Anymore...
Kullanıcı avatarı
koyuakrep05
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3226
Kayıt: 15 Haz 2007, 14:36

Okunmamış mesaj gönderen koyuakrep05 »

gece_akrebi yazdı:kendimi en mutlu hissettiğim anlar yanlız olduğum anlardır. insanların yanlızlığı sevenleri öcü gibi veya anormal biri olarak görmesine anlam veremiyorum.
Aynen, bende anlam veremiyorum.. halbukli insani en iyi anlayan en
iyi dostu kendisidir :)
yanlizlik gibisi yok, insanin ruhunun derinliklerini inip kendisiyle
hasbihal etmesi.. uzaklara dalip hayallerini yelkenlerle uzaklara
acilmasi.. tatli bir tebessüm uyandiriyor yüzde.. ve simsicak bir huzur..
Madem ki bu kere maglubuz
Netsek neylesek zaid
Gayri uzatmam sözü
Madem ki fetva bize ait
Verin ki basak bagrina mührümüzü
Kullanıcı avatarı
gitaristimm
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 187
Kayıt: 17 Tem 2007, 21:03

Okunmamış mesaj gönderen gitaristimm »

güzel şey yalnızlık.. (:

(ayy yalnız hiç kalamam.... sıkılmıyomusun yalnızken.. diyenlere de lafım yok =))
Kimse sormadan kaybolsam gölgemde, herşeyi unutsam dönermiyim geriye?


http://www.msnbc.msn.com/id/21253084 "No" (Ermeni soykırımı yok..!! oylamaya katılın..!!!!)


..::10Ksm::..
Kullanıcı avatarı
cahraz
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1120
Kayıt: 01 Mar 2008, 21:36

Okunmamış mesaj gönderen cahraz »

yalnızlık iidir;insanlar yalnız bırakmazsa en azından gece yataga yattıgımda yalnız kalırım kendi basıma 1 saat düşünürüm.ii gelir.

Cevapla

“Akrep Burcunda Yalnızlık ve Yalnızlık Tutkusu” sayfasına dön