30 YIL SONUNDA YERİMİ BULDUM :)
30 YIL SONUNDA YERİMİ BULDUM :)
hepinize selamlar. ben aranıza yeni katıldım. akreplerin kendilerinin farkında olduğunu bilyordum . ama bunun gruplaşmaya gideceğini hiiç sanmıyordum. bu siteyi bulunca çok şaşırdım. 2006 yılında acaba neler olabilir diye merak etmiştim. ve karşıma burası çıktı. ve mutluyum
nihayet evrendeki yerimi buldum.. kendimi kısaca tanıtayım. ben burcuma uygun bir meslekteyim. müzik yönetmeniyim. çok karışık bir hayatım var. detaya girmeyeceğim. beni anladığınıza kesinlikle eminim
kısa sözlerle çok şey anlatmak ne kadar güzel birşey. iyiki varsınız burçtaşlarım. işte ne kadar farklı olduğumuzun göstergesi. nette grubumuz var. inanırmısınız bilmem ama.. anahtarlığımın üstünde dondurulmuş bir akrep var. onu bana hediye eden de başka bir akrep arkadaşım. ne diyebilirimki. bizi ancak bizler anlarız. mutluyum ve mutluyuz. 2006 bizim yılımızmış . görelim bakalım.. zamanı gelmişti dimi...........
-
TheGirlofSuN
-
POİSON
- gece_akrebi
- Portal Yöneticisi

- Mesajlar: 5308
- Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37
-
bilge
ben akrep değilim ama bu portalın sıkı takipçilerindenim özellikle tartışmalar çok iyi oluyor ve seviyeli tabiki her iki tarafda kendine göre haklı ve mantıklı olabiliyor. her burca ve her insana hitap edebilen bi portaldır burası ve akreplere ait olsada diğer burçlara da kapıları açıktır. burayı çok seveceksin...
-
bilge
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj


