30 YIL SONUNDA YERİMİ BULDUM :)

Tanıtmak ve Tanışmak İçin
Kullanıcı avatarı
protools
Mesajlar: 35
Kayıt: 24 May 2006, 07:20

30 YIL SONUNDA YERİMİ BULDUM :)

Okunmamış mesaj gönderen protools »

hepinize selamlar. ben aranıza yeni katıldım. akreplerin kendilerinin farkında olduğunu bilyordum . ama bunun gruplaşmaya gideceğini hiiç sanmıyordum. bu siteyi bulunca çok şaşırdım. 2006 yılında acaba neler olabilir diye merak etmiştim. ve karşıma burası çıktı. ve mutluyum :) nihayet evrendeki yerimi buldum.. kendimi kısaca tanıtayım. ben burcuma uygun bir meslekteyim. müzik yönetmeniyim. çok karışık bir hayatım var. detaya girmeyeceğim. beni anladığınıza kesinlikle eminim :) kısa sözlerle çok şey anlatmak ne kadar güzel birşey. iyiki varsınız burçtaşlarım. işte ne kadar farklı olduğumuzun göstergesi. nette grubumuz var. inanırmısınız bilmem ama.. anahtarlığımın üstünde dondurulmuş bir akrep var. onu bana hediye eden de başka bir akrep arkadaşım. ne diyebilirimki. bizi ancak bizler anlarız. mutluyum ve mutluyuz. 2006 bizim yılımızmış . görelim bakalım.. zamanı gelmişti dimi...........

Kullanıcı avatarı
ebru
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1163
Kayıt: 22 Eyl 2005, 16:43

Okunmamış mesaj gönderen ebru »

Aramiza hosgeldin prootols, yerini bulmus oldugunu hissetmen ne guzel, ve emin ol bu portaldan Vazgecemiyceksin:)
Ardimda Aglama Dönmeyecegim..
Öldunmu Kaldinmi Bilmeyecegim..
Aslinda Ögrenmek Istemeyecegim..
Ne Bir Ses Ne Haber Vermeyecegim..
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

prootols burayı bulduğumda bende senin gibi şaşırmış, mutlu olmuştum. aramıza hoş geldin. birlikte ve beraberiz.
Armagedon

Okunmamış mesaj gönderen Armagedon »

haklisin protools geç olmus ama güzel olmus hos geldin:)
POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

bu güne kadar yeni giren üyelerin arasında, kendini doğal ve sımsıcak anlatan tek akrepsin diyebilirim.bu canlılığınıda kendi branşın olan müzikten kaynaklandığına eminim.umarım gönlünün istediği bir çok şeyi,bu sitede bulur ve gerçekleştirirsin. merhaba, HOŞ GELDİN YALNIZ AKREP

Kullanıcı avatarı
huysuz
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2631
Kayıt: 08 Oca 2006, 12:20

Okunmamış mesaj gönderen huysuz »

2006 deyil bütün yıllar bizim yeterki yaşamasını sevmesini bilelim. aramıza hoş geldin.yaşamayı bil ve beni unutma arada bir huysuzluğum tutar.sakın karşı koyma yoksa yaşına bakmam vururum topuklarından :D
Cevap yazarken düşün ve öyle yaz. Konuşmadan önce anla ve öyle konuş.
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

protools hoş geldin akrepler cemaatine. sıcakkanlı başlangıcın çok iyiydi. şimdi guruplaştık ama ileride partileşeceğiz, akrepçi hareket partisi )) şaka bi yana burda kendini bulacaksın. tekrar hoşgeldin.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
Kullanıcı avatarı
heaven
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2192
Kayıt: 29 Eki 2005, 16:23

Okunmamış mesaj gönderen heaven »

hoşgeldin protools, bizi bulmana sevindim yeni bir akrebimiz oldu... bu portala çok şey katacağından eminim...
Ben gelmedim davi için,
Benim işim sevi için,
Dostun evi gönüllerdir,
Gönüller yapmaya geldim...
bilge

Okunmamış mesaj gönderen bilge »

hoşgeldin arkadaşım ben bu portalın dik kafalısı ve tartışmacısıyım.gerçi bugünlerde tartışma havasında değilim.
Kullanıcı avatarı
miss
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 122
Kayıt: 01 Nis 2006, 16:53

Okunmamış mesaj gönderen miss »

ben akrep değilim ama bu portalın sıkı takipçilerindenim özellikle tartışmalar çok iyi oluyor ve seviyeli tabiki her iki tarafda kendine göre haklı ve mantıklı olabiliyor. her burca ve her insana hitap edebilen bi portaldır burası ve akreplere ait olsada diğer burçlara da kapıları açıktır. burayı çok seveceksin...
Kullanıcı avatarı
huysuz
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2631
Kayıt: 08 Oca 2006, 12:20

Okunmamış mesaj gönderen huysuz »

hoşgeldin arkadaşım ben bu portalın dik kafalısı ve tartışmacısıyım.gerçi bugünlerde tartışma havasında değilim.

ben bu portalın dik kafalısı ve tartışmacısıyım. başka işin yok zaten?))
Cevap yazarken düşün ve öyle yaz. Konuşmadan önce anla ve öyle konuş.
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

:D
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

Aramıza Hoş Geldin protools.
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
bilge

Okunmamış mesaj gönderen bilge »

ben bu portalın dik kafalısı ve tartışmacısıyım. başka işin yok zaten?))
eh beeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kullanıcı avatarı
giyotin
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 394
Kayıt: 10 Şub 2006, 00:14

Okunmamış mesaj gönderen giyotin »

protools hoşgeldin aramıza

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Tanışalım” sayfasına dön