VAN GÖLÜNDE CANAVAR VARMIŞŞŞ

Kategoriler Dışındaki Genel Konularla İlgili Araştırma Yazıları.
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

VAN GÖLÜNDE CANAVAR VARMIŞŞŞ

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

bir kaç yıl önce heyecan uyandıran van gölünde canavar olduğu söylentisi bir süredir olan sessizliğini yeniden bozdu, van gölünde balıkçılık yapanlar kameraya canavarın görüntüsünü aldıklarını iddia ediyorlar, bilim dünyasına bu kasedi para karşılığında satacaklarmış. insanı yine merak sarıyor, acaba balıkçılarınsöylediği doğruysa canavar denilen mağluğun görüntüsü var mıdır?
iskoçyadaki ness gölündede canavar olduğu uzun yıllardır iddia ediliyor. ama kanıt yok, tıpkı bizim van gölü canavarı gibi.
canavar olmasa bile nesli tükenmiş sayılan büyük bir deniz canlısınada ait olabilir. bilim çevreleri nesli tükenmiş olarak bilinen fakat görüldüğü ispat edilen bir kaç deniz canlısının hala var olabileceği kabul ediyor.
belkide yöreye turist çekmek için yapılan bir dümendir. iskoçyadaki ness gölü canavar hikayeleri sayesinde turist çekmeyi başardı.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...

POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

bu haberi daha önce yine duymuştum.ama tamamiyle asparagas,van kedileriyle yeterince meşhur değilmi?
En son POİSON tarafından 29 Mar 2007, 20:13 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

kedi karın doyurmuyor scorp, turist gelsin ki parada gelsin beraberinde.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

bak o konuda haklısın.yuh yani be canavarmış.canavar dedikleride allah bilir kocaman bir balıktır.
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

ağzından ateşler saçan bir ejderha veya ona benzer bir hilkat garibesi olacak değil ya. nadir görülen büyük balık veya memeli bir deniz canlısıdır.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...

POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

memeli bir deniz canlısı : ))evet
Kullanıcı avatarı
heaven
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2192
Kayıt: 29 Eki 2005, 16:23

Okunmamış mesaj gönderen heaven »

Bence de asparagas bi haber, ama gecenin dediği gibi turist çekmek için yapılmış akıllıca bir oyun. Daha öncede bu şekilde yapmamışlar mıydı? Baya bi turist çekmişlerdi o zaman, demek ki paralar suyunu çekince akıllarına başka bişi gelmedi gene aynı bayat haberi fırınlayıp medyaya sunmuşlar... :)
Ben gelmedim davi için,
Benim işim sevi için,
Dostun evi gönüllerdir,
Gönüller yapmaya geldim...
Kullanıcı avatarı
smuglers
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 221
Kayıt: 01 Mar 2005, 07:04

Okunmamış mesaj gönderen smuglers »

bende izledim haberi. artık bay verdi van gölü canavarı olayı. tadında bırakamadılar. ama amaç tabiki maddi. kasetin sahibi de, büyük ihtimalle hiç bir net görüntüsü olmayan kaset için 250 000$ isitiyormuş. bakalım o parayı verecek kadar meraklı biri çıkacakmı :D
Fire from the black shadows......
Armagedon

Okunmamış mesaj gönderen Armagedon »

o van gölü canavarı dedikleri şey ya çıkarsa ???? :?
Armagedon

Okunmamış mesaj gönderen Armagedon »

abi bu şey yine hortlamış haberlerde boy boy çıkıyor yine hatta ekipler bile oluşmuş: )
Kullanıcı avatarı
pazzini
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 139
Kayıt: 27 Eyl 2006, 18:22

Okunmamış mesaj gönderen pazzini »

bu Van Gölü Canavarı sakın Trafik Canavarıyla akraba olmasın, ikiside görünmüo ama gündemdende düşmüo : ))
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

canavar çok, enflasyon canavarı var, trafik canavarı var, kurabiye canavarı var birde van gölü canavarımız olsun çok mu yani : )
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
Kullanıcı avatarı
onurxt
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3446
Kayıt: 30 Eki 2005, 23:42

Okunmamış mesaj gönderen onurxt »

İyi de olur aslında. : ))
Rahman Rahim olan Allah'ın adıyla

1. Asra andolsun;
2. Gerçekten insan, ziyandadır.
3. Ancak iman edip salih amellerde bulunanlar, birbirlerine hakkı tavsiye edenler ve birbirlerine sabrı tavsiye edenler başka. (ASR SURESİ)
Kullanıcı avatarı
nandina
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 352
Kayıt: 01 Şub 2007, 10:48

Okunmamış mesaj gönderen nandina »

vanlıların turist çekme telaşından ziyade medyanın gündemi değiştirme senaryolarından biri daha yaşanmaktadır bu kadar çok siyasi polemiğin içinde...
Canavara gelince bilindiği üzere vangölünde tuzlu su ve soda oranının fazla olmasından ötürü tek tür inci kefali yaşamaktadır.
biyologların yapmış olduğu açıklamalara göredeniz yada göl suyununu sıcaklığının değiştiği ilkbahar ve sonbahar dönemlerinde balıklar yumurtlamak ve yumurtalarını bırakmak için toplu hareket ederler tek vucut gibi davranışların sergilendiği bu uyumlu tablo belirli bir mesafeden bakıldığında tek bir canlıymış gibi görünür. yani bu bir nevi göz yanılgısı olarakta nitelendirilebilir.
Kullanıcı avatarı
gnc_scrp
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 894
Kayıt: 05 Ara 2006, 17:30

Okunmamış mesaj gönderen gnc_scrp »

yani katılıyorum nandina ya amaç gündem değiştirmek. vanın turist çekmeye ihtiyacı yok ki ben bile iki kez gittim bi daa fırsat olsa yine giderim görmediğim yerleri var hala. o sodaya doymuş suda yaşadığı tespit edilen tek canlı bir kefal türü fazlası değil ve evet göç eden balıkların bir yanılgıya sebep olması en büyük ihtimal..

Cevapla

“Araştırma Genel Konular” sayfasına dön