evrende zeki yaşam var mı?

Fikir Gelişimdir.

dünya dışı zeki yaşam var mı?

başka zeki yaşamlar var
22
71%
başka zeki yaşam yok
4
13%
emin değilim
5
16%
 
Toplam oy: 31

Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

evrende zeki yaşam var mı?

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

....
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...

Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

Ben buna The Contact "Mesaj" Filminde geçen bir sözle cevap vereyim.

"Bizden başka yaşayan yoksa büyük bir israf olurdu"

Tabi ki Bizim için şu an meçhul olanı Yaradan bilir ancak ben kesinlikle bizden başka canlılar olduğuna eminim. Buna bazı din alimlerinin belirttiği gibi çeşitli Gezegenlerde Saltanatlar kuran Cinler dahil değil.
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

''bizden başka yaşayan yoksa bu büyük bir israf olurdu'' bu söze kesinlikle katılıyorum.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

nasa veya başka bilim kurumları belki dünya dışında zeki yaşam olabileceğini kanıtladı veya dünya dışı zeki varlık ele geçirildi ama insanlığın bunu kaldıramıyacağı düşüncesiyle şimdilik gizliyordurlar. amerikada 51.bölge diye anılan bir yerde uçandaire enkazı ve D.D. varlık bulunduğuna dair ciddi iddialar var ama amerikan hükümeti bunu yalanlıyor. gerçekler birgün ortaya çıkacak. hiç bir sır sonsuza kadar saklanamaz.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

neden israf olsunki.yaradanın her zaman yaratmaya gücü yeter insan oğluna göre israf.ama boş olsun olmasın o gezegenler sayesinde yaşıyoruz.

Kullanıcı avatarı
SiPaHi
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1260
Kayıt: 13 May 2005, 19:19

Okunmamış mesaj gönderen SiPaHi »

israfla bir ilgisi yok. O flmi ben de izlemiştim. O mecazi anlamda kullanılmış bir söz. Olması ihtimalinin yüksek olduğunu ifade etmek amacıyla söylenmiştir bence
Sipahi
Semenderi
Mesajlar: 1
Kayıt: 21 Oca 2006, 04:14

Okunmamış mesaj gönderen Semenderi »

o kadar kişi yalan söyleyemez
Kullanıcı avatarı
MoonScorpion
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 220
Kayıt: 25 Mar 2005, 22:19

Okunmamış mesaj gönderen MoonScorpion »

cinler var ya... ve diğerleri
bilge

Okunmamış mesaj gönderen bilge »

elbette bizden daha zeki yaşam formları vardır. bunlardan bazılarının kalıntıları dünyamızda hatta ülkemizde mevcuttur.
Kullanıcı avatarı
Deli Akrep
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 384
Kayıt: 12 Ağu 2005, 04:09

Okunmamış mesaj gönderen Deli Akrep »

vayyyyy ben yokken neler değişmiş burada. Anketimizde değişmiş.
Varıdr Tabiiii Kardeşim delirtmeyiiinnnnn beniiiiiiiii 18 bin alem var
~~~O Geri Döndüüüüüü~~~

Delirtmeyiiinnnn Beniiiiiiiiiii Kardeşiiiimmm
Kullanıcı avatarı
Kedimin Pipisi Yok
Mesajlar: 63
Kayıt: 03 Haz 2005, 23:30

Okunmamış mesaj gönderen Kedimin Pipisi Yok »

olması lazım
Kullanıcı avatarı
huysuz
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2631
Kayıt: 08 Oca 2006, 12:20

Okunmamış mesaj gönderen huysuz »

nerde nerde hani ben birşey göremedim alla alla sizler görüyosunuzda benmi göremiyorum bir yannışlık olmalı. :shock:
Cevap yazarken düşün ve öyle yaz. Konuşmadan önce anla ve öyle konuş.
NuMetalFan
Mesajlar: 22
Kayıt: 24 Haz 2006, 23:56

Okunmamış mesaj gönderen NuMetalFan »

Olduğuna eminim. Yaşam bu kadar basit olamaz. İnsanlık dışında zeki bir tür vardr eminim ...
Armagedon

Okunmamış mesaj gönderen Armagedon »

etraftaki görüntüler olduğundan yana daha fazla kanıta gerek yok bence başka zeki yaşamlar var diyorum..
Kullanıcı avatarı
adamas
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1276
Kayıt: 06 Kas 2005, 21:38

Okunmamış mesaj gönderen adamas »

kesinlikle eminim var .... basit bir şekilde ele alılım olayı dünya gibi küçük bir gezegende milyarlarca farklı türde canlı var... evrenin boyutu ile ilgili küçükde olsa fikir sahibi değilseniz geçenler de serbest kürsü de hacim karşılaştırma diye bir başlık göndermiştim lütfen bakınız.....

aklıma gelmişken bir şey daha var meşhur 51 ci bölgenin adı neden 51ci bölge (area 51) çünkü amerikada 50 eyalet var uzayda onların 51 ci eyaleti eyalet diye yazamıyacaklarına göre bölge diye adlandırmaları normal...
Force Be With You

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Anketler” sayfasına dön