Selam Akrep Ailesi

Aramıza Yeni Katılan Ardaşlar İçin Selamlama ve Tanışma Bölümü.
qwerty_ben
Mesajlar: 7
Kayıt: 17 Eki 2023, 21:42

Selam Akrep Ailesi

Okunmamış mesaj gönderen qwerty_ben »

Selamlar bu mesajımı okuyan herkese
Bir zamanlar Qwerty olarak giriş yapıyordum. Merak ettim kimler var kimler yok, forum epey sessiz. Nerelerdesiniz.

Kullanıcı avatarı
Akrep
Astroloji Editörü
Astroloji Editörü
Mesajlar: 2433
Kayıt: 03 Mar 2017, 20:03

Re: Selam Akrep Ailesi

Okunmamış mesaj gönderen Akrep »

Selam geçmişten gelen gizemli yolcu : ) Sosyal medya çıktı forumlar bozuldu. Aradan eskilerden gelenler oluyor.
-Ya Hep Ya Hiç-

"Yayınlanan bazı yazıların kaynakları belirsiz, kaynak bilgisi olanlar lütfen iletin ekleyelim"
qwerty_ben
Mesajlar: 7
Kayıt: 17 Eki 2023, 21:42

Re: Selam Akrep Ailesi

Okunmamış mesaj gönderen qwerty_ben »

Selam Akrep, azda olsa bir muhabbetimiz vardı seninle,forum muhabbetleri güzeldi özlüyorum o günleri, neler oldu buraya böyle kimse gelmiyormu. sosyal medyada yeriniz varmı :)
Kullanıcı avatarı
Akrep
Astroloji Editörü
Astroloji Editörü
Mesajlar: 2433
Kayıt: 03 Mar 2017, 20:03

Re: Selam Akrep Ailesi

Okunmamış mesaj gönderen Akrep »

Sosyal medyada benim bildiğim yok. Olanlarda burada olanların bulunduğu bir yer değil. Arada buraya geçmişten gelenler oluyor. Bir selam verip gidiyorlar.

Forum muhabbetlerinin yerini hiçbir şey tutmuyor.
-Ya Hep Ya Hiç-

"Yayınlanan bazı yazıların kaynakları belirsiz, kaynak bilgisi olanlar lütfen iletin ekleyelim"
Kullanıcı avatarı
güzin
*AkrepKartal*
*AkrepKartal*
Mesajlar: 5624
Kayıt: 15 Haz 2011, 12:51

Re: Selam Akrep Ailesi

Okunmamış mesaj gönderen güzin »

Akrep yazdı: 25 Eki 2023, 00:03 Sosyal medyada benim bildiğim yok. Olanlarda burada olanların bulunduğu bir yer değil. Arada buraya geçmişten gelenler oluyor. Bir selam verip gidiyorlar.

Forum muhabbetlerinin yerini hiçbir şey tutmuyor.
Katılıyorum. Evet mesela geçen yıllarda xlnx(Sungirl `de gelmişti). Buradaki ismi Misoul idi galiba. Yazım hatası yapmış olabilirim. Tanımına bakmıştım :Ruh demekti sanırım. Kendisi çin astrosunda manda insanımdır. Anlamsız bir isim değildir. Neyse, bu sabah biraz asabiyim galiba ki çok nadirdir asabiyet bende. Eşimle tartıştım az önce. Ona karşı akrep burcu olmak zorundayım galiba'a(forever).
Lotus#MAVİ LOTUS

https://akreportal.com.tr

Akrep-Burcu.Com

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Selamlama” sayfasına dön