YILDIZNAME

Astroloji ve Burçlarla İlgili Herşey.
bilge

Okunmamış mesaj gönderen bilge »

YILDIZNAME YALNIZCA KİŞİNİN KARAKTERİYLE DEĞİL ÖZELLİKLE KİŞİNİN GELECEĞİYLE İLGİLİDİR.

Kullanıcı avatarı
miss
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 122
Kayıt: 01 Nis 2006, 16:53

Okunmamış mesaj gönderen miss »

Yıldıznamede insanların doğduklarından ölene dek başlarına gelenler ve gelecekler, geçirebilecekleri kazalar, hatalar, iyi olaylar bellidir.

Ayrıca insanların başlarına gelecek hastalıkların maddi yada manevi tedavi şekilleri belirtilmiştir.

burada gelecekten haber verdiği açıkça yazılmış ama şimdi yıldızname gelecekten haber verir mi vermezmi.. benim aklım karıştı...
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

çizilmiş bir yol var. Bu yol "eğer sen dümdüz gidersen" o şekilde tecelli eder. ama sen bir kaç seçenekle değişik yollardan permütasyonlar combinasyonlar çizerek de ilerleyebilirsin. Hiç kimse geleceği bilemez. ama çizilmiş olan kaderi yıldızname yada astroloji yada başka şeyler, görebilir..ama bu gelecek değil.. dediğim gibi çizgi üzerinde olanları kader çizgisini ki eğer biz var isek kader çizgimizde vardır..örneğin sen bir yolda duruyosun. kırmızı ışık yanacak ve karşıya geçeceksin.. bu nu bilmek gelecek değil. çünkü elbette geçeceksin. ama biri çıkıpta orda durucaksın ve sonra arkanı dönüp üç adım gidip köşedeki bakkala gireceksin derse bu işte gelecek olur:) bunu da kimse bilemez...ALLAH bilir.
myilmaz
Mesajlar: 9
Kayıt: 29 Eki 2005, 09:13

Okunmamış mesaj gönderen myilmaz »

AkrepKral bir yorum da ben alabilirmiyim müsait olduğunda.


yalnız akrepler değil her canlı ölümü tadacaktır.
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

myilmaz Yıldızname ile ilgili yorum yapmıyoruz. O yazıyı sadece bilgilendirme amaçlı örnek olsun diye ekledik.

(Tüm canılılar elbetteki tadacaktır, Akreplerin de öleceği konusu derin bir felsefi konunun uzantısı eski bir tartışmadan kalan son cümleydi)
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"

Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

Not: Yıldızname konusu sitemizin insanı anlama, çözme ve bilgilendirme hedefi çerçevesinde eklenmiştir. Hiçbir ilim gelecekle ilgili gıyabi bilgi veremez. Yıldızname gibi eski ilimler genelde tecrübi çözümlemeler yaparlar. Amacımız eski ilimleri tanıyarak insanın sırlarını ve sınırlarını sorgulamaktır.
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
myilmaz
Mesajlar: 9
Kayıt: 29 Eki 2005, 09:13

Okunmamış mesaj gönderen myilmaz »

mesaj için teşekkürler konuyu inceleyebileceğim bir kitap tavsiye edermisiniz
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

Rica ederim.
Eğer tam olarak ilgilenme nedeninizi söyleyebilirseniz işinize yarayabilecek daha net kaynaklar söyleyebilirim.
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
myilmaz
Mesajlar: 9
Kayıt: 29 Eki 2005, 09:13

Okunmamış mesaj gönderen myilmaz »

malesef gizemli şeylerin çekiciliği akrep hali işte bazen meraklandırabiliyor insanı
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

: ) Bilmez miyim. O merak değil mi bizleri her soru işaretine el attıran. Bir de içinde birazcık gizem olmasın...
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
GuNeS
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 103
Kayıt: 17 May 2006, 18:54

Okunmamış mesaj gönderen GuNeS »

Ben bunu pek anlamadım tamamı yokmu bunun ?
Ben kendime yapacağım mesela çıkan sayıların yorumunu nerden bakacağım vs...
[glow=red]"Ben seversem kimse tutamaz, Ben ağlarsam kimse susturamaz, Ben kaybolursam kimse bulamaz, Herkes benim gibi olamaz!"[/glow]
Kullanıcı avatarı
protools
Mesajlar: 35
Kayıt: 24 May 2006, 07:20

Okunmamış mesaj gönderen protools »

benim halam yıldıznameye bakar. ama bu konuda benimle konuşmayı hiçbir zaman kabul etmedi. sabırla bekliyorum belki birgün konuşuruz diye. kendisi bu konuda bilgili ve yetkilidir. sadece birisinden el aldığını biliyorum. başka bişey bilmiyorum. ama birgün mutlaka öğrenicem bişeyler :) o zaman sizlerlede paylaşırım.
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

Eğer bahsettiğin gibi bir durum varsa bence hiç bekleme pro : )
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
Kullanıcı avatarı
huysuz
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2631
Kayıt: 08 Oca 2006, 12:20

Okunmamış mesaj gönderen huysuz »

yalnız akrepler değil her canlı ölümü tadacaktır.
biz tatmassak olmazmı yav :D hani baya şeyin tadını alıyoruz bunun tadınıda almayı verelim :shock:
Cevap yazarken düşün ve öyle yaz. Konuşmadan önce anla ve öyle konuş.
myilmaz
Mesajlar: 9
Kayıt: 29 Eki 2005, 09:13

Okunmamış mesaj gönderen myilmaz »

bodrumda her şeyin tadına bakabilirsiniz ama en sonunda onunda tadına baktırılacaktır. emin olabilirsiniz. ben şimdiye kadar en sonunda tatmayanı görmedim. ama acı ama tatlı.

Cevapla

“Astroloji” sayfasına dön