SECILMIS SECICI BIR AKREBI ARANIZA ALIRMISINIZ?

Her nereden ve hangi diyardan gelmiş olursanız olun; Hangi biçimde, hangi kılıkta, hangi renkte, hangi düşüncede olursanız olun Aramıza Hoş Geldiniz.
Bu diyar Özgür düşüncenin ve Tüm renklerin Diyarıdır.
Hoş Geldiniz.
gbk
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2090
Kayıt: 05 Şub 2008, 07:48

SECILMIS SECICI BIR AKREBI ARANIZA ALIRMISINIZ?

Okunmamış mesaj gönderen gbk »

"24.10... dogumlu, emın olmamakla bırlıkte hem gunes hem yukselen burcu (tereddutum yukselenımde ya akrep ya da yay) akrep olan ve burcunun bırcok ozellıgını tasıyan, bununla gurur duyan bırı olarak sitenızı gordugumde cok mutlu oldum.uye olmak ıstedım ama gordum kı akreplerın tıpık ozellılerınden secıcılık burda da kendını gostermıs :) herkesı üye yapmıyorsunuz, referans ıstıyorsunuz.

iyi hos guzel de ben ve benım gıbı akrep burcu olup, ozellıklerını bılıp bunları tasıyan ilgili kisılerın kabahatı nedır? neden bız bu ayrıcalıgımızı yasayamıyoruz sitenızde?özel durumdan kastınız nedır bılmıyorum ama referansım olamadıgına gore ben de ozel olabılırımıyım acaba veya ozel olmak ıcın ne yapmam gerekır soylermısınız?

kısaca ben de sıtenıze uye olan secılmıslerden olmak ıstıyorum?mumkunmudur acaba? "

işte sız burcadaslarımın arasına katılma cabam yukarda kısmen okumus oldugunuz yazımla oldu.
suan uye adayı olarak aranızda bulunmaktayım.ilk gunum..
ınsallah uyelıgımız de bırlıktelıgımız de daım olur..
sevgıyle kalın portal ahalısı :idea:

Kullanıcı avatarı
che_tanesi
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 924
Kayıt: 11 Kas 2007, 13:58

Okunmamış mesaj gönderen che_tanesi »

hoşgeldin gbk
Kötümser yanlız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür, gerçekçi tünelle birlikte ışığı ve de gelecek treni görür...
gbk
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2090
Kayıt: 05 Şub 2008, 07:48

Okunmamış mesaj gönderen gbk »

Tesekkur ederım..hosbuldum :)
sıteyı tanımaya anlamaya calısyorum ama basım döndüü
Kullanıcı avatarı
che_tanesi
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 924
Kayıt: 11 Kas 2007, 13:58

Okunmamış mesaj gönderen che_tanesi »

Alışırsın : ))
Kötümser yanlız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür, gerçekçi tünelle birlikte ışığı ve de gelecek treni görür...
gbk
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2090
Kayıt: 05 Şub 2008, 07:48

Okunmamış mesaj gönderen gbk »

aday üye oldugum için bırazabuk alısıp kavramam lazım kı benı aranıza kabul edesınız..o kadar kapsamlı ve dolukı her yer nereye el atsam ordan cıkamıyorum..neyse en kısa zamanda alısırım ıınsallah :))

Kullanıcı avatarı
che_tanesi
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 924
Kayıt: 11 Kas 2007, 13:58

Okunmamış mesaj gönderen che_tanesi »

Artık zaten aramızdasın aday üye bile olsan, bunun için özel bi çaba sarfetmene gerek yok,çok eğlenceli bi platform burası kısa sürede kurdu olursun merak etme :)
Kötümser yanlız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür, gerçekçi tünelle birlikte ışığı ve de gelecek treni görür...
gbk
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2090
Kayıt: 05 Şub 2008, 07:48

Okunmamış mesaj gönderen gbk »

inşallah..tesekkur ederım sıcak karsılamanızdan ötürü
Kullanıcı avatarı
hulya
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1100
Kayıt: 19 Şub 2007, 11:46

Okunmamış mesaj gönderen hulya »

Hoşgeldin :P
Ne olursa olsun son gelir... Önemli olan nasıl öldüğündür ayaktamı, dizlerinin üstündemi?
gbk
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2090
Kayıt: 05 Şub 2008, 07:48

Okunmamış mesaj gönderen gbk »

hosbulduk..:twisted:
ıkızler kızınız da pek seker masallah :opucuk
sıteyı tanımaya calsırken ılk okudugum yazılar tesadufen kızınız hakkında fıkır sahıbı olmama neden oldu :)
Kullanıcı avatarı
hulya
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1100
Kayıt: 19 Şub 2007, 11:46

Okunmamış mesaj gönderen hulya »

ne kadar hızlısın bugün üye olup ikizler kızımı tanıman çok enteresan :D
Ne olursa olsun son gelir... Önemli olan nasıl öldüğündür ayaktamı, dizlerinin üstündemi?
gbk
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2090
Kayıt: 05 Şub 2008, 07:48

Okunmamış mesaj gönderen gbk »

ikizlerin sıcak kanlılıgını,çekiciliğini göz önüne alırsak pek de garıp degıl bence.demek ıkızlerın cekım alanına gırmısım :)
saka bır yana sıte ahalısının tanısma,bulusmalarıyla ılgılı baslıkları okurken kızınızın yaramazlıgı ve ıkızler olusu hakkında fıkır sahıbı oldum.
Kullanıcı avatarı
dark_venus
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 575
Kayıt: 15 Ara 2006, 22:41

Okunmamış mesaj gönderen dark_venus »

Hoşgeldin.
Akrep
Sana Akrep olmayan bir merhaba diyorum (:
Bu bilgiyi aramakla bulamazsın.
Ama ne var ki bulanlar, yalnızca aramış olanlardır


Mucizeler olmaktadır.Doğaya aykırı olarak değil,bizim doğa hakkındaki bilgilerimize aykırı olarak...
gbk
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2090
Kayıt: 05 Şub 2008, 07:48

Okunmamış mesaj gönderen gbk »

merhaba..
hos buldum (:
akrepler gönüldaş,ruhdaş oldukları için birbirini kollar.ruhumuzu ve gönlümüzü keşfedebildiysenız sız de bızdensınızdır, akrep olmasanız da (:
Kullanıcı avatarı
AyaSofya
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2151
Kayıt: 25 Ağu 2006, 21:27

Okunmamış mesaj gönderen AyaSofya »

Aramiza hosgelin gbk. Uye adayi degil uyesin artik:) Referansla alinma suresi bildigim kadariyle bitti.. Yani gönul rahatli ile En yeni uyemizsin :) Hosgeldin..
Gökten kalbe, kalpten dile, dilden kulağa,
Yaradana yakışır bir ilham olayım...
Ulaşayım sonsuzluğa....
gbk
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2090
Kayıt: 05 Şub 2008, 07:48

Okunmamış mesaj gönderen gbk »

hosbulduk ayasofya..tesekkur edrım sıcak yaklasımın ıcın.
sanrm referansla alım bıtmemıs.yonetımın bana dedıgıne gore 1 aylık aday uyelıgım varmıs.olsun..hakedıyorsam,faydam oluyorsa kalırım yoksa da gıderım.zaten kuru kalabalık yapmaktan,gayesızlıkten hoslanmam.

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Aramıza Hoş Geldiniz” sayfasına dön