iyi hos guzel de ben ve benım gıbı akrep burcu olup, ozellıklerını bılıp bunları tasıyan ilgili kisılerın kabahatı nedır? neden bız bu ayrıcalıgımızı yasayamıyoruz sitenızde?özel durumdan kastınız nedır bılmıyorum ama referansım olamadıgına gore ben de ozel olabılırımıyım acaba veya ozel olmak ıcın ne yapmam gerekır soylermısınız?
kısaca ben de sıtenıze uye olan secılmıslerden olmak ıstıyorum?mumkunmudur acaba? "
işte sız burcadaslarımın arasına katılma cabam yukarda kısmen okumus oldugunuz yazımla oldu.
suan uye adayı olarak aranızda bulunmaktayım.ilk gunum..
ınsallah uyelıgımız de bırlıktelıgımız de daım olur..
sevgıyle kalın portal ahalısı
