Sohbet Kanalı Açılsın mı?

Fikir Gelişimdir.

Sohbet Kanalı Açılsın mı?

Evet Açılsın
16
67%
Hayır Açılmasın
8
33%
 
Toplam oy: 24

Kullanıcı avatarı
Şehvet
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 411
Kayıt: 24 Şub 2005, 01:59

Okunmamış mesaj gönderen Şehvet »

Benim oyumla birlikte durum eşitlendi...

Özgürlükse akrebin sloganı her isteğe açık olmalı bu kapı.
"Eğer bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir"

Akrep Krallığı

POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

ya tamamda.kanalda yazdıklarımız karşıya bağlantı yoluyla gidiyor.şöyle enter e bastığın zaman lap diye kanala yapışsın.
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

Nasıl yani bağlantı yoluyla gidiyor. Entere bastığında gidiyor zaten. Explorerden farklı bir tarayıcı mı kullanıyosun?
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

neyse halletim sağol kral cığım
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

: ) herşeye yeniden başlatacaktın bana.. hallolduğuna sevindim.
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"

POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

olgunluğun için teşekürler,ben seni hiç yorarmıyım,sen iste kendimi bu siteden tepe takla atayım
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

Rica ederim ne demek. Herhangi bir yere atma.. Akreplere ihtiyacımız var.. Bundan 10 - 15 yıl sonra burda sağlam adamların olması lazım.
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

ne kadarda umutlu bir düşünce.saygı duyarım
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

Büyük düşünmeyenler Büyüyemez... Belki bütün akrepler burada toplanmayacaklar ama en azından hemen hemen bütün akreplerin buradan haberi olacak...
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

iyi 15 yıl sonra görüşmek dileğiyle :)
Kullanıcı avatarı
Deli Akrep
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 384
Kayıt: 12 Ağu 2005, 04:09

Okunmamış mesaj gönderen Deli Akrep »

20 Yıl daha buradayım Kralım. Tabi ömür yeterse. Ama konuda bende büyük düşünüyorum. Elimden gelen ne ise, sonuna kadar.
~~~O Geri Döndüüüüüü~~~

Delirtmeyiiinnnn Beniiiiiiiiiii Kardeşiiiimmm
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

sana öyle denk gelmiş kuki, yoksa normalde hep full doludur sohbet kanalı : )
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
Kullanıcı avatarı
Yönetici
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 4681
Kayıt: 22 Şub 2005, 11:33

Okunmamış mesaj gönderen Yönetici »

:D
"Sükunetin vereceği huzuru hiçbir maddi imkan sunamaz"
bilge

Okunmamış mesaj gönderen bilge »

herhalde dalga geçiyor boşuna mı bu konu açıldı. :)
POİSON

Okunmamış mesaj gönderen POİSON »

haydi chate girelim: )

Cevapla

“Anketler” sayfasına dön