Gözelerimin çok güzel olduğunu söylerler.Zaten ilk dikkat çeken gözlerim olur.Korktukları da oluyor bazen ya:)
plüton sende o zaman alıştıra alıştıra bak : ) zaten akrebin en belirgin yeri gözleri değil mi vede en mahrem yeri...
kesinlikle doğru gece en mahrem yeri .. gözlerimin içine bakmaya kalkışan özellikle benden izin almadan bakmaya kalkışan erkekler bunu ancak 1 defa yapmaya çalışıyor fakat içerde demirden bir kapı gördüklerinde yaptıkları hareket başlarını öne eğmek, ancak akrep erkekleri bu konuda ısrarcı.. bir akrep kadının gözlerine o demirden perdeyi delmek üzere en mahrem yerlere ulaşmak cesaretini ancak gene bir akrep erkeği gösterebiliyor.. tabi buna adım atan erkekte dürüstlüğünden emin olmalı. çünkü o gözler o yalanı anlayacaktır. akrepler yalanıda doğruyuda zihin okumayıda gözleri aracılığıyla yapar. bu ALLAH ın verdiği bir güçtür.. bu gücü şeytana destek olacak şekilde kullanmamak lazım... her yeteneğimizde olduğu gibi bizim güçlerimiz evrendeki şeytanın kendi amaçları için kullanmak isteyeceği güçlerin başında geliyor... gözlerimiz algı yeteneklerimiz konusu söz konusu olmuşken buda bir dipnot olarak kalsın...
serqet yazdı:benim gözlerim çok iğrenç: akrep deil miim ben yoksa ????? :lol:
Akrepteki gözlerin derinliği göz güzelliği veya çirkinliği değil yüz ile gözlerin karşıya yakıcı bakışlarını atmasıdır...Bakış ile gözler arasında fark vardır..Yani karşıya verilen estetik değil hissiyattır..
akrep kadınının gözlerindeki anlamı çözebilmiş bir erkek ben tanımadım. o yüzden anlatabilecek erkek olacağını zannetmiyorum.. ama akrep erkekleri her kadın tarafından kolayca çözülür... anlatma ve ifade edebilme gayet basit bir konu dark venüs.. özellikle akrep erkeği için... akrep burcunda zaten zor olan erkeği değildir. kadınıdır..
Akrebin gözlerinde hayat var ölümsüz bir hayat bu dişisi içinde erkeği içinde geçerli .Ama bir defa başlarsa o gözler zehirini saçmaya işte o zaman yandığının resmidir.
ölümsüz bir hayatı görür akrep, gözlerindede bunu yansıtır. ihaneti görürsede onu yansıtır. kısaca akrep ne görürse onu yansıtır. hakettirir çünkü o da haketmiştir.içindeki his derecesine göre, gelişmişlik düzeyine göre de bunu bilir..