bende geldim...

Aramıza Yeni Katılan Ardaşlar İçin Selamlama ve Tanışma Bölümü.
Kullanıcı avatarı
güneşinkızı
Mesajlar: 34
Kayıt: 16 Eki 2007, 21:32

Okunmamış mesaj gönderen güneşinkızı »

sevgili koyuakrep05 ve muzip-yay sevgilerimle.hoşbulduk :)
SEVGİ VAROLMANIN ASLIDIR.

Kullanıcı avatarı
KEDİ
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3994
Kayıt: 01 May 2007, 18:51

Okunmamış mesaj gönderen KEDİ »

hoşgeldin :P
Ne masaLım nede bir şiir
KeLimeLere anlam yüklemekten vazgeçtim
AnLatasım yok
AnLayasım yok
ÖyLesine işte...


Çocuk olsam yeniden
Kullanıcı avatarı
güneşinkızı
Mesajlar: 34
Kayıt: 16 Eki 2007, 21:32

Okunmamış mesaj gönderen güneşinkızı »

hoşbulduk kedi :)
SEVGİ VAROLMANIN ASLIDIR.
Sun's GirL

Okunmamış mesaj gönderen Sun's GirL »

selamlamanın dışındada görüş bildirmenin vakti gelmedimi?sevgili güneşin kızı, adaşım.. yoksa tek bildiğin şey bu mu? senin özgün yazılarını okuma fırsatımız olmayacakmı?
Kullanıcı avatarı
gizemşehvet
Mesajlar: 10
Kayıt: 25 Eki 2007, 22:33

Okunmamış mesaj gönderen gizemşehvet »

slm bende yeni üyeniz...

Kullanıcı avatarı
dark
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1573
Kayıt: 12 May 2005, 23:46

Okunmamış mesaj gönderen dark »

sehvet hosgeldın kendıne ayrı baslık acmamıssın :twisted:
Ey Hamza
Gördüğün Hiçbirşeyden Korkmazsın bu Doğru
Ama Heybetini Gizli Tut Zira
Yürüyüşün Ölümü Korkutuyor.
Kullanıcı avatarı
heaven
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2192
Kayıt: 29 Eki 2005, 16:23

Okunmamış mesaj gönderen heaven »

aramıza hoşgeldin gizemli şehvet : )))
Ben gelmedim davi için,
Benim işim sevi için,
Dostun evi gönüllerdir,
Gönüller yapmaya geldim...

Cevapla

“Selamlama” sayfasına dön