bende geldim...

Aramıza Yeni Katılan Ardaşlar İçin Selamlama ve Tanışma Bölümü.
Kullanıcı avatarı
güneşinkızı
Mesajlar: 34
Kayıt: 16 Eki 2007, 21:32

bende geldim...

Okunmamış mesaj gönderen güneşinkızı »

merhaba arkadaşlar.Yeni üye oldum.hepinize sevgilerle. :)
SEVGİ VAROLMANIN ASLIDIR.

Kullanıcı avatarı
dark
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1573
Kayıt: 12 May 2005, 23:46

Okunmamış mesaj gönderen dark »

hoşgeldin kardeşinde burda :P
Ey Hamza
Gördüğün Hiçbirşeyden Korkmazsın bu Doğru
Ama Heybetini Gizli Tut Zira
Yürüyüşün Ölümü Korkutuyor.
Gönül_Dostu

Okunmamış mesaj gönderen Gönül_Dostu »

Hoş geldin Thegirlofsun
Kullanıcı avatarı
güneşinkızı
Mesajlar: 34
Kayıt: 16 Eki 2007, 21:32

Okunmamış mesaj gönderen güneşinkızı »

teşekkürler sevgili dark ve Gönül_Dostu, iyiki varsınız..
SEVGİ VAROLMANIN ASLIDIR.
Sun's GirL

Okunmamış mesaj gönderen Sun's GirL »

slmlar hoşgeldin fakat Thegirlofsun bana aait bir nikti gönül_dostu.. bu arada burda bir tane Güneşin kızı var. : ) hemde akrep : )

Kullanıcı avatarı
hayalet
Mesajlar: 79
Kayıt: 26 Oca 2007, 12:54

Okunmamış mesaj gönderen hayalet »

hoş geldiniiiiiiz
Kullanıcı avatarı
güneşinkızı
Mesajlar: 34
Kayıt: 16 Eki 2007, 21:32

Okunmamış mesaj gönderen güneşinkızı »

sizinki ingilizce ve yeni farkettim. Bir sakıncası varmı.Eğer birebir aynı isim olsaydı siteye kayıt olmazdı diye düşünüyorum
SEVGİ VAROLMANIN ASLIDIR.
Kullanıcı avatarı
frankensteın
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 934
Kayıt: 21 Eyl 2007, 22:45

Okunmamış mesaj gönderen frankensteın »

hosgeldin güneşinkızı bizde vardı bir tane güneşinkızı ama neyse fazla thegirlofsun göz çıkarmaz:)
Derler ki bir yerden sonra acımaz daha fazla...
Kullanıcı avatarı
güneşinkızı
Mesajlar: 34
Kayıt: 16 Eki 2007, 21:32

Okunmamış mesaj gönderen güneşinkızı »

hoşbulduk hayalet,frankenstem teşekkürler.sevgiyle :P
SEVGİ VAROLMANIN ASLIDIR.
Kullanıcı avatarı
heaven
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2192
Kayıt: 29 Eki 2005, 16:23

Okunmamış mesaj gönderen heaven »

hoşgeldin :)
Ben gelmedim davi için,
Benim işim sevi için,
Dostun evi gönüllerdir,
Gönüller yapmaya geldim...
Sun's GirL

Okunmamış mesaj gönderen Sun's GirL »

hey beni neden selamlamadın adaş?onlardan önce ben sana hoş geldin demişim görmedin mi?
Sun's GirL

Okunmamış mesaj gönderen Sun's GirL »

senin için yoksa eğer benim için de yok.neden olsunki hatta günesinkızı1,günesinkızı2 ve sonsuz sayıdada olabilir. :D
Kullanıcı avatarı
akrepstyl
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 715
Kayıt: 22 Ağu 2007, 02:07

Okunmamış mesaj gönderen akrepstyl »

hoşgeldin güneşkızı

sende hosgeldin sun's girl:P
Hayat Benim İstediğime Rol;İstediğime Yol Veririm
Kullanıcı avatarı
güneşinkızı
Mesajlar: 34
Kayıt: 16 Eki 2007, 21:32

Okunmamış mesaj gönderen güneşinkızı »

olurmu ben anlayamadım ne oldugunu içimden geldi güneşin kızı olmak asla insanları kırmak hiç deyil.seni kırdıysam özürdilerim hoşbulduk güneşin kızı.hoşbulduk heaven tekrar hoşbuduk akrepstyl.sevgilerimle :P
SEVGİ VAROLMANIN ASLIDIR.
Kullanıcı avatarı
intuition
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3551
Kayıt: 05 Eyl 2007, 20:36

Okunmamış mesaj gönderen intuition »

hoşgeldiniz,daha önceleri nerelerdeydiniz.. :D

Cevapla

“Selamlama” sayfasına dön