selam

Aramıza Yeni Katılan Ardaşlar İçin Selamlama ve Tanışma Bölümü.
Pasifize

Okunmamış mesaj gönderen Pasifize »

hayırdır elisa merhaba modunamı girdin: )) merhaba

elisa
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 309
Kayıt: 22 Eyl 2007, 12:26

Okunmamış mesaj gönderen elisa »

:D Aklım işimle çok meşgul,hatta haddinden fazla.Dalgınlıkla 2 kere tıklamışım,silersiniz artık birini.
Pasifize

Okunmamış mesaj gönderen Pasifize »

Gerek yok çünkü birinde merhaba diğerindede merhabalar yazıyor her tıkladığın harf çoğalmış anlaşılan: )) bu arada merhabaaa
elisa
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 309
Kayıt: 22 Eyl 2007, 12:26

Okunmamış mesaj gönderen elisa »

:D Gitmemiş diyerek yeniden yaz gönder,karıştır herşeyi.Aklımda bir dünya plan,sürmenaja gideceğim bu tempoyla.Birde yolculuk var yine,yorgunum ki ne yorgun.Birkaç gün sürekli uyumaktan başka bir dileğim yok.Dokunma bin ah işitirsin.Şimdi düşünüp gülüyorum halime.Acıyorum bide :D
Sana selamlar canım.
Kullanıcı avatarı
intuition
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3551
Kayıt: 05 Eyl 2007, 20:36

Okunmamış mesaj gönderen intuition »

selamlar elisa

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Selamlama” sayfasına dön