Akreplerin Narsizm Günü

narsizm nedir, narsizm ne demek, narsizm ne demektir, narsist, narsist nedir, narsist kine denir, narsist özellikleri

Akler Marjinaldir, Herkes Gibi Olmaktansa Kendileri Olmayı Tercih Ederler, Ya Sıcak Ya da Soğukturlar. Ya Kötü Ya da İyidirler. Hep Uçlarda Gezerler. Neden?
Kullanıcı avatarı
kabusat
Mesajlar: 25
Kayıt: 20 Ağu 2005, 06:45

Okunmamış mesaj gönderen kabusat »

Prravo nasıl diyordu italyanlar mamma miya gib bir şeydi herhalde. Ben vardım derim.

Kullanıcı avatarı
kabusat
Mesajlar: 25
Kayıt: 20 Ağu 2005, 06:45

Okunmamış mesaj gönderen kabusat »

tabi bunun için mutlaka akrep olmak gerekmiyorsa. Bi yanımızda akrep yani
Parapin
Mesajlar: 7
Kayıt: 11 Eyl 2005, 18:23

Okunmamış mesaj gönderen Parapin »

Ayna karşısında şey etmek. Narsizm buysa o gün hepimiz elimize birer ayna alıp sokağa çıkalım o zaman arkadaşlar n dersiniz : )
Kullanıcı avatarı
ScorpionGizli
Mesajlar: 23
Kayıt: 22 Ağu 2005, 05:59

Okunmamış mesaj gönderen ScorpionGizli »

O günü Narsizm ve Delireceğimiz gün ilan edelim. Millet baya afallar. Noldu sana böyle diye. Hehe
Kullanıcı avatarı
Jasmine
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 263
Kayıt: 10 Eyl 2005, 22:03

Okunmamış mesaj gönderen Jasmine »

: ) İlerde mutlaka bir araya gelelim. Ne bileyim senede bir gün belirleyelim ve belirleyeceğimiz güzel bir yerde buluşalım. Böylece hem daha sıkı fıkı oluruz hem de bu gibi günleri daha etkili kılarız.

Kullanıcı avatarı
AKREP56
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2142
Kayıt: 23 May 2005, 10:13

Okunmamış mesaj gönderen AKREP56 »

pilavdan dönenin kaşığı kırılsın jasmine. Bunu akrepler bir değerlendirsinler bakalım, bence olumlu bir öneri ve ayrıca olmasını candan isterim:)))
başka sitelerde olan arkadaşlarla ben aynı şeyi yaşadım ve çok hoş oldu.
AKREP56
Kullanıcı avatarı
Jasmine
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 263
Kayıt: 10 Eyl 2005, 22:03

Okunmamış mesaj gönderen Jasmine »

Ben katılırım böyle bir etkinliğe. Yeterki istensin. Burası yeni sanırım. O yüzden belki böyle bir etkinlik zaman alabilir. Ama olmayacak bir şey de değil hani. Düşünsenize "Akrepler Bir araya geldi" "Narsizm gününü kutlayan Akrepler Bir araya geldiler" Sürmanşet. : ) Güzel olur
Kullanıcı avatarı
Deli Akrep
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 384
Kayıt: 12 Ağu 2005, 04:09

Okunmamış mesaj gönderen Deli Akrep »

ScorpionGizli yazdı:O günü Narsizm ve Delireceğimiz gün ilan edelim. Millet baya afallar. Noldu sana böyle diye. Hehe
hehe heee Katılıyorum dostum. O günü deli akrepler günü ilan edelim. Her etkinlikte sonuna kadar varım bende.
Kullanıcı avatarı
AKREP56
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2142
Kayıt: 23 May 2005, 10:13

Okunmamış mesaj gönderen AKREP56 »

akreplerin bu coşkusunu arkadaşlarımız değerlendirir sanıyorum Can'lar:)
AKREP56
Kullanıcı avatarı
Jasmine
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 263
Kayıt: 10 Eyl 2005, 22:03

Okunmamış mesaj gönderen Jasmine »

İşte bu.. yalnız arkadaşlar gördüğüm kadarı ile site pek tanınmıyor elimizden geldiğince tanıtım yapalım ne kadar akrep o kadar coşku. Ben tanıdık akrep arkadaşlara söylüyorum. Elimdeki maillere davet geçiyorum. Ne kadar kalabalık olursak o kadar iyi olur
Kullanıcı avatarı
AKREP56
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2142
Kayıt: 23 May 2005, 10:13

Okunmamış mesaj gönderen AKREP56 »

tabii sitemiz tüm akrepleri kapsamalı, onların sesi olmalı:)) ama ne yazıkki, bizim ailemiz içindeki akrepler dahi yeterince katılımcı olamıyorlar, bunu bir değerlendirmesi gerekiyor akreplerin.
AKREP56
zuus
Mesajlar: 2
Kayıt: 15 Ağu 2005, 03:40

narsizm

Okunmamış mesaj gönderen zuus »

nergis bir dere kenarında açar.suya eğildikçe sudaki suretine aşık our.aşık olduğu sadece ve sadece kendisidir.ama o kendisini başkası zanneder.bir surete aşık olurken aslında asıl olan kendisidir.
başkasının gözünde kendimizi görmek isteriz.aşkda budur işte.yolculuk hep kendimiz içinir.ve oyolculukta aradığımız bir başkası değil,kendimizdir.
keşfedilmek isteriz.varlığımız onaylansın.varlığımız kabuledilsin.başka hiçbir amacımız yoktur.bilinmekve görünmek için çabalarız.
yoksa niye varız ki...vaoluşumuzun amacı ne.ne diye bu dünyayı,bize verilen ölümlü bir süreci yaşıyoruz.ne diye günlerimiz insan ilişkilerindeki sorunlarla geçip gidiyor.niye ölmek yerine ne oluğunu bilmediğimiz bir geleceği yaşamak istiyoruz?
varolduk.ve bunun onaylanmasını istiyoruz.birisi gelsin bizi,bize anlatsın istiyoruz.sonra onu alıp kenara koymalıyız.çünkü bir süre sonra hep aynı şeyleri söylemekte...başkasına geçmeliyiz sonra.o keşfetmeli bizi.belki değişik bir şey söyler diye bekleriz.o da bitince bir başkası ve bir başkası.her defasında aradığımız kendimizdir,bu yolculukta...

böyle sürer gider işte,nergislerin yolculuğu.
aradığımız sadece bizi,bize gösteren aynalarımızdır.

necatigil,bir şiirinde ağlamaklı biredayla konuşur:

"beni bana gösteren aynamdı,almışlar. "

giden bir sevgilinin ardından,aşkın aslına yolculuk hepo aynayı aramakla geçer...

zuus
Kullanıcı avatarı
Kelebek
Mesajlar: 31
Kayıt: 03 Haz 2005, 23:28

Okunmamış mesaj gönderen Kelebek »

Çok güzel dile getrmişsin zuus.

Narsizm konusunda kesinlikle akreplerin o kadar narsist insanlar olduklarını düşünmüyorum. Bu ancak zayıf karakterli insanların asil akrepler karşısındaki çamur atmaları olabilir.

Akreplerde herkes gibi bayağı ve sıradan hatalara ve eksikliklere sahip insanlardır. Bu ne çok abartılmalı ne de küçültülmeli. Bizi biz yapan farklarımızla bizler varız.

zuusun dediği gibi madem bir arayışın içerisindeyiz ve bu arayışımız hem sonsuz hem de sınırsız bunu yollarımızı ve kendimizi bilerek birlikte yaparsak hem daha sağlıklı hem de daha bilgece olur kanısındayım.

Şu an bir elin parmakları kadar olduğumuz için bir araya gelmek ne kadar doğrudur bilemiyorum ama yeri ve zamanı geldiğinde tabi ki çok güzel bir fikir.
Yönetilmek Değil Yönetmektir İhtişamı ve Kaybetmektir Ahmaklığı Geri Dönülmez Akşamlarda
hadesgod2005

AKREP Mİ?

Okunmamış mesaj gönderen hadesgod2005 »

TÜM AKREPLERE ,ZAYIF OLAMAYACAK KADAR ZAYIF BİR HAYAT DİLERİM.
Kullanıcı avatarı
TutanKamon
Mesajlar: 94
Kayıt: 29 May 2005, 02:26

Re: AKREP Mİ?

Okunmamış mesaj gönderen TutanKamon »

hadesgod2005 yazdı:TÜM AKREPLERE ,ZAYIF OLAMAYACAK KADAR ZAYIF BİR HAYAT DİLERİM.
Çelişkili bir hayat diliyorsun yani.

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Akrep Burcunda Marjinallik” sayfasına dön