Merhaba Arkadaşlar

Aramıza Yeni Katılan Ardaşlar İçin Selamlama ve Tanışma Bölümü.
Kullanıcı avatarı
CaRLoS
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1488
Kayıt: 24 Ağu 2007, 09:50

Okunmamış mesaj gönderen CaRLoS »

Kankam benim öz kardesim olsa bu kadar sevmem :D

Kullanıcı avatarı
Şekerpare
*Yılan*
*Yılan*
Mesajlar: 127
Kayıt: 07 Eyl 2007, 15:24

Okunmamış mesaj gönderen Şekerpare »

Ayyy çok teşekkür ederim:P samimi ve gerçekten iyi kalpli akrep arkadaşım sağol düşüncelerin için :D
En son Şekerpare tarafından 12 Eyl 2007, 20:10 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
CaRLoS
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1488
Kayıt: 24 Ağu 2007, 09:50

Okunmamış mesaj gönderen CaRLoS »

Terazi olmadan nolursan ol :D

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Selamlama” sayfasına dön