ben...

Aramıza Yeni Katılan Ardaşlar İçin Selamlama ve Tanışma Bölümü.
Kullanıcı avatarı
adamas
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1276
Kayıt: 06 Kas 2005, 21:38

Okunmamış mesaj gönderen adamas »

hoşgeldin .....


carlosla aranızdaki iletişim hakkında biraz konuşsanız iyi olur sen araba amerikada bisiklet fiatı diyorsun o hollandadan kontra bisiklet getirmeyi planlıyor... :D
Force Be With You

dandiksey

Okunmamış mesaj gönderen dandiksey »

tşkr. ab.
abi farkındayım iletişimde bi tuhaflık var carlosla ama kafa dengi biri geçende
- sen bu sitede eskimisin.......dedim
-güzel bi site dimi .....dedi
-di....dedim
-ediyi büdüyi bilmiyorum ben.....dedi
-aferin....dedim
Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Selamlama” sayfasına dön