güneş başağı sarartırken ;

Aramıza Yeni Katılan Ardaşlar İçin Selamlama ve Tanışma Bölümü.
Kullanıcı avatarı
nilmoon
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 374
Kayıt: 22 Ağu 2007, 14:34

güneş başağı sarartırken ;

Okunmamış mesaj gönderen nilmoon »

merhaba arkadaşlar;
horoskoba daldım 3 gündür, siteyi tam inceleyemedim... ve biraz geç de olsa merhaba diyebileceğim bir bölüm olduğunu farkettim bugün :roll:
öncelikle ücretsiz horoskop için teşekkür etmek istiyorum-ki yükselenimin akrep olduğunu teyit etmemi sağladı- ve ben bu yüzden buradayım :)

Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

merhaba nilmoon, aramıza hoşgeldin. burdayken yükselen akrepliğin daha belirgin olur eminim. iyi paylaşımlar.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
Kullanıcı avatarı
nilmoon
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 374
Kayıt: 22 Ağu 2007, 14:34

Okunmamış mesaj gönderen nilmoon »

teşekkür ederim...
bir başağın güneşe en temas ettiği yerde bir akrep varsa, neolur acaba? ???
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

kötü bi çatışma olur maalesef
çünkü başak keşke demek istemez akrepse denemedii bişi kalsın istemez
avuçlarımda aynalar...
Kullanıcı avatarı
nilmoon
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 374
Kayıt: 22 Ağu 2007, 14:34

Okunmamış mesaj gönderen nilmoon »

ozaman bir de (+ ) tarafından bakarsak. iki uç nokta birbirini dengeleyebilir diyebiliriz belki. ne dersin?...

Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

genelde olmaz bu pek çünkü iki burç da baskındır.
benim mesele yükselenim gayet yavşak ve de toplumsal ikizler.ama akrep kadar yoğun bi burç olmadıı için dengeleyebiliorum.
akrep ve başaksa bayaa çatışmaya girer genelde
avuçlarımda aynalar...
Kullanıcı avatarı
nilmoon
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 374
Kayıt: 22 Ağu 2007, 14:34

Okunmamış mesaj gönderen nilmoon »

peki öyle olsun arkadaşım. çok çatıştığım yerlerde zırhımı takarım :)
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

zarar görmemen dileğiyle şeker((=
avuçlarımda aynalar...
Kullanıcı avatarı
nilmoon
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 374
Kayıt: 22 Ağu 2007, 14:34

Okunmamış mesaj gönderen nilmoon »

bu arada ikizler burcu zeki ve kavrama kabiliyeti yüksek burçlardır. ve tabirini yanlış kullandın ,onlar yavşak değil aksine ilişkilerinde düzeyli insanlardır. bir de belki yorumlamak isterssin, çatışmalarımın yüksek olacağından bukadar emin olmana güvenerek. sana doğum anımda diğer gezegenlerin konumlandırdığı burçların tablosunu da göndermek istiyorum ve yorumlayacağını umuyorum...
Kullanıcı avatarı
dark_venus
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 575
Kayıt: 15 Ara 2006, 22:41

Okunmamış mesaj gönderen dark_venus »

Hoşgeldin nilmoon
Nihayet portala burcumdan bir bayan geldi seni bekliyordum (:
Bu bilgiyi aramakla bulamazsın.
Ama ne var ki bulanlar, yalnızca aramış olanlardır


Mucizeler olmaktadır.Doğaya aykırı olarak değil,bizim doğa hakkındaki bilgilerimize aykırı olarak...
Kullanıcı avatarı
nilmoon
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 374
Kayıt: 22 Ağu 2007, 14:34

Okunmamış mesaj gönderen nilmoon »

hoşbulduk dark_venüs...
bir başakla karşılaştığıma gerçekten çok sevindim ben de :)
Kullanıcı avatarı
nilmoon
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 374
Kayıt: 22 Ağu 2007, 14:34

Okunmamış mesaj gönderen nilmoon »

işte horoskobum...

Dereceleriyle Zodyak 0.00 Placidus Açı toleransı:0
Güneş Başak 17.02 Yükselen Burç Burç Akrep 3.05
Ay Akrep 0.58 II Yay 1.49
Merkür Başak 27.25 R III Oğlak 3.51
Venüs Aslan 23.47 R IV Kova 7.58
Mars Aslan 17.40 V Balık 10.46
Jüpiter Yay 3.46 VI Koç 9.20
Satürn Akrep 1.30 VII Boğa 3.05
Uranüs Yay 5.23 VIII İkizler 1.49
Neptün Yay 26.29 IX Yengeç 3.51
Pluto Terazi 27.51 Tepe Noktası Aslan 7.58
Lilit Kova 19.42 XI Başak 10.46
Ay düğümü İkizler 20.35 XII Terazi 9.20
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

yorumlayabildiim kadar yorumlarım tatlım ama o işi benden daa ii yapanlar var bu sitede.
ama sen yine de yolla istersen pm.den
avuçlarımda aynalar...
Kullanıcı avatarı
dark_venus
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 575
Kayıt: 15 Ara 2006, 22:41

Okunmamış mesaj gönderen dark_venus »

güneş 17 dereceyi okuyunca dedim 10 eylül (:
Aynı gün doğmuşuz ben 1985 ve çoğu gezegen yerleşimlerimiz aynı himmm ilginç (:
Bu bilgiyi aramakla bulamazsın.
Ama ne var ki bulanlar, yalnızca aramış olanlardır


Mucizeler olmaktadır.Doğaya aykırı olarak değil,bizim doğa hakkındaki bilgilerimize aykırı olarak...
Kullanıcı avatarı
nilmoon
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 374
Kayıt: 22 Ağu 2007, 14:34

Okunmamış mesaj gönderen nilmoon »

10 eylül... 10 eylül 83 doğumluyum ben de (:
gerçekten şaşırtıcı ve güzel :)

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Selamlama” sayfasına dön