duvarı nem yıkar, ya akrebi...?

Sizce Akrep Olmak ?
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

işte bunu seviorum(=
güzel yahu akrep olmak
avuçlarımda aynalar...

Kullanıcı avatarı
huysuz
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 2631
Kayıt: 08 Oca 2006, 12:20

Okunmamış mesaj gönderen huysuz »

duvarı nem
akrep'i ihanet yıkar
evi zelzele
akrep'i yenilgi yıkar
ağacı susuzluk
akrep'i kuşku
......................herşeyi bir kenara bırakın.öncelikle akreplerinde bir insan olduğunu düşünelim.tabiyki kişilik farkımız çok ayrı bir özellik.ama bizlerde her burçda olduğu gibi yıkılmalarımız aynı nedenlerden olur.yani yıkılma nedenleri aynıdır.bunu kimse inkar etmesin.

bizler hisli,akıllı,uyanık,zamanında hamlesini yapan,ve çoğu zaman bulunduğumuz ortamın liderleri olsakta.bizlerde yıkıldığımız anları çok iyi biliriz. çok çaba göstersekte yıkılmamız an meselesi?
Cevap yazarken düşün ve öyle yaz. Konuşmadan önce anla ve öyle konuş.
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

EDİT
En son TheGirlofSuN tarafından 01 Eyl 2007, 19:11 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
KEDİ
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 3994
Kayıt: 01 May 2007, 18:51

Okunmamış mesaj gönderen KEDİ »

AKEPİ hiç bişey yıkamaz sadece kalleşlerin sırtından sapladıgı bıçak yıkar
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

şahsen beni yıkan şey sahiplenilmediğimi görmektir..

ciddi misin thegirlofsun??
oysa benim nefret ettiim şeylerin başında gelir sahiplenilmek
avuçlarımda aynalar...

TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

EDİT
En son TheGirlofSuN tarafından 01 Eyl 2007, 19:11 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

ben fazla dikkafalıım sanırım
kimsenin sahiplenmesine tahammülüm yok
avuçlarımda aynalar...
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

EDİT
En son TheGirlofSuN tarafından 01 Eyl 2007, 19:12 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

ablam(akrep) da benim yaşımdayken böyleymiş ama kaç yaşına geldi o da hala öyle(=
yetiştirilmeyle alaklıdır o zaman bu; babam( o da akrep=)) fazla bireyselci yetiştirdi çünkü bizi
avuçlarımda aynalar...
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

kafamda çok net tabularım var işte benim bu konuda; duvarlarımın ağırlığından olsa gerek sahiplenilme isteini ince bi çatlak gibi görüorum temelde
avuçlarımda aynalar...
secretplanet
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 334
Kayıt: 12 Ağu 2007, 17:50

Okunmamış mesaj gönderen secretplanet »

Kendisi
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

EDİT
En son TheGirlofSuN tarafından 01 Eyl 2007, 19:13 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
secretplanet
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 334
Kayıt: 12 Ağu 2007, 17:50

Okunmamış mesaj gönderen secretplanet »

TheGirlofSuN yazdı::D bende çocuklarımı bireyselci yetiştiricem...kişi önce ayakları üzerinde dursun birey olsun. ama sahiplenilmek içten gelen bir duygudur ki sevilen insan tarafından yapılıyorsa ayrı bir zevki vardır..
Anarşist yani öyle mi... :D Kişi kendi kendine birey olamaz ve hangi durumda olursa olsun desteksiz ayakta duramaz... insan yapısına aykırı.. :D
TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

EDİT
En son TheGirlofSuN tarafından 01 Eyl 2007, 19:13 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

yeaapp
doğru dior thegirlofsun: emin misin((=
avuçlarımda aynalar...

Cevapla

“Akrep Olmak” sayfasına dön