duvarı nem yıkar, ya akrebi...?

Sizce Akrep Olmak ?
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

duvarı nem yıkar, ya akrebi...?

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

duvarı nem yıkar, peki akrebi yıkan şey nedir, tabi bu öyle basit yıkılmalar değil, iyice sarsan iyice ezen şey nedir akrebi?
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...

TheGirlofSuN

Okunmamış mesaj gönderen TheGirlofSuN »

EDİT
En son TheGirlofSuN tarafından 01 Eyl 2007, 19:08 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
EffEndY
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 947
Kayıt: 07 May 2006, 21:44

Okunmamış mesaj gönderen EffEndY »

TheGirlofSun bunu mu kastetti bilmiyorum ama, KUŞKU!
BİLİNÇALTINI HAPSET ki O SENİ HAPSETMESİN;
İÇGÜDÜLERİNE HAKİM OL ki ONLAR SANA HAKİM OLMASIN!!!
Kullanıcı avatarı
cookieemonsterrr
Mesajlar: 66
Kayıt: 03 Ağu 2007, 18:08

Okunmamış mesaj gönderen cookieemonsterrr »

kesinlikle kuşku akrebi yiyp bitirir
Kullanıcı avatarı
vera
Mesajlar: 13
Kayıt: 17 Ağu 2007, 18:45

Okunmamış mesaj gönderen vera »

bence akrebi kendi gücünün farkında olmamak , kendine inanmamak yıkar..
Gerçeği bileceksin ve Gerçek seni özgür kılacak

Pasifize

Okunmamış mesaj gönderen Pasifize »

yaww bu sizin akreplik damarlarınız kabarınca amma çekilmez oluyorsunuz heee kafanıza sıkasım geliyor: ))
Kullanıcı avatarı
gnc_scrp
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 894
Kayıt: 05 Ara 2006, 17:30

Okunmamış mesaj gönderen gnc_scrp »

Belirsizlikler,
Kullanıcı avatarı
izden
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1108
Kayıt: 29 Oca 2006, 22:20

Okunmamış mesaj gönderen izden »

ihanet
ölmek için doğdum, yaşamak için öleceğim.
Kullanıcı avatarı
SiPaHi
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1260
Kayıt: 13 May 2005, 19:19

Okunmamış mesaj gönderen SiPaHi »

güvendiği, kendince özel kişinin aslında güvenmemesi gereken biri olduğunu öğrenmesi.
BELİRSİZLİK KESİNLİĞİN OLMAYIŞI
Sipahi
Kullanıcı avatarı
SiPaHi
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1260
Kayıt: 13 May 2005, 19:19

Okunmamış mesaj gönderen SiPaHi »

Armageddon yazdı:yaww bu sizin akreplik damarlarınız kabarınca amma çekilmez oluyorsunuz heee kafanıza sıkasım geliyor: ))
bak bence burda yıkılan bir kaç akrep varsa böyle gayriciddi tavırlara fazla girme armageddon. pek sevilmez bizde böyle tarzlar o anlarda
Sipahi
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

akrebi bişiick yıkmaz beaa((=
avuçlarımda aynalar...
Pasifize

Okunmamış mesaj gönderen Pasifize »

yıkmaz tabi akrebi ancak ve ancak omomatik yıkar: )
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

ben şunu bilir şuna inanırım; evet akreplerde yıkılır,bir süre yaşar bu ızdırabı ama hiç bir zaman batakta kalmaz, toparlanır ve yine su yüzüne çıkar hemde daha güçlü olarak. ızdıraplar yıkımlar akrebi güçlendirir.
akrebe ara sıra böyle şoklar gerekiyor.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...
Kullanıcı avatarı
serqet
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 638
Kayıt: 15 Ağu 2006, 01:33

Okunmamış mesaj gönderen serqet »

gece şöyle bi durum var( konuyu açan olarak sana hitap edeyim dedim=))
akrep için zararın neresinden dönersen kardır lafı geçerli deil kesinlikle.

yükselmesi-toparlanması için tamamen dibe vurması gerek.

çünkü akrep doğar-ölür-ve de yeniden doğar.ama asla hasta kalmaz (=
avuçlarımda aynalar...
Kullanıcı avatarı
gece_akrebi
Portal Yöneticisi
Portal Yöneticisi
Mesajlar: 5308
Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37

Okunmamış mesaj gönderen gece_akrebi »

sana katılıyorum serqet, dibe vurmazsa bir akrep o yıkım sayılmaz zaten. akrebin ortalarda ne işi var, önce en sonlarda olur sonra en yukarıda olur.
bir yanımız ölüm bir yanımız düğün...

Cevapla

“Akrep Olmak” sayfasına dön