Tanıyalım - Tanıtalım

Tanıtmak ve Tanışmak İçin
özgeee
Mesajlar: 12
Kayıt: 23 Haz 2006, 19:17

Okunmamış mesaj gönderen özgeee »

hoşbulduk tesekkür ederim

Kullanıcı avatarı
leke
Mesajlar: 49
Kayıt: 22 May 2006, 13:29

Okunmamış mesaj gönderen leke »

özgeee yazdı:slm
ben özge tokatta yasıyorum balık burcuyum ama akrep burcunu çok sewiyorum onun için bu sitedeyim beni de aranıza alırsanız sewinirim
ne demek efendim. aramızdasınız zaten. hoş gelmişler rola
Kullanıcı avatarı
Sez.inn
Mesajlar: 15
Kayıt: 20 Ağu 2006, 15:10

Okunmamış mesaj gönderen Sez.inn »

Slm :twisted: Ankda örenciim ve ben de bi akrebim.Cogmzda olduu gbi tpk akrep brcu grnmnde sayılırm yani il etki gzlerde oluo:P
Kızıl saçlıım hatta kırmızı:D nyse bu kadar yeter
Tek diceim böle bi site olması suppeerrr :) :)
"yanımda kimse olmadığından değil yalnızlığım, yalnız olduğumu söyleyebileceğim kimse olmadığı için yalnızım ben."
Armagedon

Okunmamış mesaj gönderen Armagedon »

portalımıza hoş geldin sez.inn umarım burda daim olursun
Kullanıcı avatarı
X_1
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 1079
Kayıt: 20 May 2006, 21:20

Okunmamış mesaj gönderen X_1 »

merhaba..yenı uye olmadım ama tanıtayım kendımı.akademık alanda çalışmalarım var endustrıyel psıkolojı alanında tez yazıyorum.suan calısmıyorum ama ıs arıyorum.yardımcı olabılrsem bılgı paylasabılrısek mutlu olurum.
TÜRKİYE ATATÜRK'TÜR
ATATÜRK TÜRKİYE'DİR.

*********************
Herşey göründüğü gibi değildir....

Armagedon

Okunmamış mesaj gönderen Armagedon »

tekrardan hoşgeldin scorpio: umarım kendine gönlünce güzel bir iş bulursun.. senin bilgilerine elbette ihtiyacımız olacak zaman içinde alakan için teşekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
huysuzakrep
*SiyahAkrep*
*SiyahAkrep*
Mesajlar: 568
Kayıt: 15 Nis 2006, 00:44

Okunmamış mesaj gönderen huysuzakrep »

hoşgeld,n,z arkdaşlar ben burada 5 aydır buradayım ter edilemicek bir yer burası: )))
GÜVEN,AYRILIP GİTTİĞİ RUHA ASLA GERİ DÖNMEZ...
Kullanıcı avatarı
masal perisi
*GriAkrep*
*GriAkrep*
Mesajlar: 314
Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:33

Okunmamış mesaj gönderen masal perisi »

slm herkese bende yeni katıldım akrebim
sitede öğrenmek istediğim çok şey var bana yardım edin :o
" ÇOK SEVMEYECEKSİN MESELA , O DAHA AZ SEVERSE KIRILIRSIN....
VE ZATEN GENELLİKLE O DAHA AZ SEVER SENİ, SENİN O'NU SEVDİĞİNDEN.....ÇOK SEVMEZSEN, ÇOK ACIMAZSIN.... "
Armagedon

Okunmamış mesaj gönderen Armagedon »

hoş geldin masal perisi sewe sewe yardımcı oluruz tabiki ne istediğini söylemen yeterli

Cevapla

“Tanışalım” sayfasına dön