Tanıyalım - Tanıtalım
Slm :twisted: Ankda örenciim ve ben de bi akrebim.Cogmzda olduu gbi tpk akrep brcu grnmnde sayılırm yani il etki gzlerde oluo:P
Kızıl saçlıım hatta kırmızı:D nyse bu kadar yeter
Tek diceim böle bi site olması suppeerrr

Kızıl saçlıım hatta kırmızı:D nyse bu kadar yeter
Tek diceim böle bi site olması suppeerrr
"yanımda kimse olmadığından değil yalnızlığım, yalnız olduğumu söyleyebileceğim kimse olmadığı için yalnızım ben."
merhaba..yenı uye olmadım ama tanıtayım kendımı.akademık alanda çalışmalarım var endustrıyel psıkolojı alanında tez yazıyorum.suan calısmıyorum ama ıs arıyorum.yardımcı olabılrsem bılgı paylasabılrısek mutlu olurum.
TÜRKİYE ATATÜRK'TÜR
ATATÜRK TÜRKİYE'DİR.
*********************
Herşey göründüğü gibi değildir....
ATATÜRK TÜRKİYE'DİR.
*********************
Herşey göründüğü gibi değildir....
-
Armagedon
- huysuzakrep
- *SiyahAkrep*

- Mesajlar: 568
- Kayıt: 15 Nis 2006, 00:44
- masal perisi
- *GriAkrep*

- Mesajlar: 314
- Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:33
-
Armagedon