tanışma
-
dadaskayahan25
- Mesajlar: 16
- Kayıt: 24 Haz 2007, 16:22
tanışma
bu kadar çok zeki ve şanslı kişileri bir araya getirme fikri müthiş herkese selamlar
- gece_akrebi
- Portal Yöneticisi

- Mesajlar: 5308
- Kayıt: 17 Eki 2005, 13:37
-
dadaskayahan25
- Mesajlar: 16
- Kayıt: 24 Haz 2007, 16:22
hoşbulduk arkadaşlar
evet dadaşım muzip_yay sende mi dadaşsın yoksamuzip_yay yazdı:hoşgeldin d[glow=red]adaş.. dadaş mısınız? : )
-
dadaskayahan25
- Mesajlar: 16
- Kayıt: 24 Haz 2007, 16:22
hoşgeldin dadaş .. Erzurumluyuz galiba : )))
Aramıza hoşgeldin .
Aramıza hoşgeldin .
"İMKANSIZ,BU DÜNYAYI DEĞİŞTİREBİLECEK GÜCÜ İÇLERİNDE KEŞFETMEK YERİNE KENDİLERİNE SUNULAN DÜNYADA YAŞAMAYI DAHA KOLAY BULAN,KÜÇÜK İNSANLARIN ORTAYA ATTIĞI BÜYÜK BİR KELİMEDİR.İMKANSIZ BİR GERÇEKLİK DEĞİL,BİR GÖRÜŞTÜR.İMKANSIZ BİR İDDİA DEĞİL,MEYDAN OKUMADIR.İMKANSIZ POTANSİYELDİR.GEÇİCİDİR.İMKANSIZ YOKTUR."
Ben de sivaslıyım dadaş
"İMKANSIZ,BU DÜNYAYI DEĞİŞTİREBİLECEK GÜCÜ İÇLERİNDE KEŞFETMEK YERİNE KENDİLERİNE SUNULAN DÜNYADA YAŞAMAYI DAHA KOLAY BULAN,KÜÇÜK İNSANLARIN ORTAYA ATTIĞI BÜYÜK BİR KELİMEDİR.İMKANSIZ BİR GERÇEKLİK DEĞİL,BİR GÖRÜŞTÜR.İMKANSIZ BİR İDDİA DEĞİL,MEYDAN OKUMADIR.İMKANSIZ POTANSİYELDİR.GEÇİCİDİR.İMKANSIZ YOKTUR."
-
dadaskayahan25
- Mesajlar: 16
- Kayıt: 24 Haz 2007, 16:22
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj
-
- 1 Cevaplar
- 1903 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Lal
