öneri-istek2

Cevap gönder


Bu soru spambotlar tarafından otomatik form gönderimlerini önlemek için sunulur.
İfadeler
:) :D :b :(( :oo :? :( :a :k :u :d :o :dus :uyku :op :gul :hipnoz :opucuk :seytani :selam :dil :hayir :pufff :gozkirp
Daha fazla ifade görüntüle

BBCode AÇIK
[img] KAPALI
[url] AÇIK
İfadeler AÇIK

Başlık incelemesi
   

Geniş görünüm Başlık incelemesi: öneri-istek2

gönderen Armagedon » 01 Mar 2006, 19:28

valla akrep olsam söylerdim bişeyler ama :P
bir akrep dostu olarak bütün bir yılınızın güzel geçmesi dileği ile başka ne söylenirki :oops:

gönderen dilex » 01 Mar 2006, 19:20

adının bile ilk defa duydum doğruyu söylemek gerekirse :!:

gönderen dilex » 01 Mar 2006, 19:19

adının bile ilk defa duydum doğruyu söylemek gerekirse :!:

gönderen huysuz » 01 Mar 2006, 19:16

anladınızmı şimdi :D

gönderen gece_akrebi » 01 Mar 2006, 19:03

neden olacak, condoleze ABD sömürgeciliğinin hizmetkarlarından biride ondan.... o da bir akrep :lol:

gönderen huysuz » 01 Mar 2006, 18:54

hadi hayırlısı :D

gönderen dilex » 01 Mar 2006, 18:17

ben de merak ettim neden??

gönderen heaven » 01 Mar 2006, 17:06

Benim okuduğum yorumlara görede 2006 akrepler için dönüm noktası...

bu arada şu condoleze rıche yi görsem suratına tokat atmak istiyorum...
neden ???

gönderen TheGirlofSuN » 01 Mar 2006, 16:23

bu yıl bir çok yarım kalmış işimiz tamamlanacak, hayatımız arınıcak ve taşlar rayına oturacak. sevdiklerimizi tam sevicez sevmediklerimizi bırakıcaz. akrepler çıkışa geçiyor ve 2009 onların zirvesi. Dünyada da gerçekler ortaya çıkacak netleşecek herşey. önümüzde savaşlar ve büyük toplumsal acılar var... akrepler ya çok iyi ya çok kötü olanlar karşı karşıya kalacak... bu arada şu condoleze rıche yi görsem suratına tokat atmak istiyorum...

gönderen SeLiN » 28 Eki 2005, 15:00

burada yıllık fal dememden yanlış anlaşılabilirim ama hadi neyse..sonuçta bence en iyi astrolog akreplerden çıkar,belki aramızda bu denli gelişmiş bir akrep vardır..

öneri-istek2

gönderen SeLiN » 28 Eki 2005, 14:52

arkadaşlar bildiğiniz gibi jüpiter 26 ekim itibarıyla burcumuza geçmiş bulunuyor.Çeşitli sitelerde ve dergilerde bu yılın akrep yılı olduğu yazıyor ancak önümüzdeki 1 yıl ile ilgili görüş farklılıkları var.Ben şahsen Bugünden itibaren önümüzdeki bir yılda akreplerin neleri beklediğini merak ediyorum.Bunu merak eden başka arkadaşlarda varsa,bu konuda bilgisine güvenen arkadaşların,öngörülerde bulunmalarını isteyebilirmiyim?
yani bir nevi yıllık fal...

Başa dön