Kova - Akrep Uyumu

Cevap gönder


Bu soru spambotlar tarafından otomatik form gönderimlerini önlemek için sunulur.
İfadeler
:) :D :b :(( :oo :? :( :a :k :u :d :o :dus :uyku :op :gul :hipnoz :opucuk :seytani :selam :dil :hayir :pufff :gozkirp
Daha fazla ifade görüntüle

BBCode AÇIK
[img] KAPALI
[flash] KAPALI
[url] AÇIK
İfadeler AÇIK

Başlık incelemesi
   

Geniş görünüm Başlık incelemesi: Kova - Akrep Uyumu

Re: Kova - Akrep Uyumu

gönderen kova123 » Cmt 14 Ara, 11:33

SeLiN yazdı:
Sal 17 Oca, 14:04
kovalar yüzeyseldir..yüzeysel tüm burçlar,kendilerini zeki sanırlar..bunun sebebi duygularınıda yüzeysel yaşamaları,duygusallığı "aptallık" olarak değerlendirmeleridir..oysa onlar sadece duygularında değil,düşüncelerinde de yüzeyseldir.Hayatta hiçbirşeyin derinine inemeyen insan ne kadar zeki olabilir söylermisiniz?..ona herşeyi verildiği gibi alır,mantık çerçevesinden geçirmeden oldugu gibi kabullenir..eh birde kovalara bilim adamı derler,sorgulamayan derine inmeyen nasıl bilim adamı olacak?
yüzeysel burçlar,belki diğerlerine göre daha az melankolik olurlar,ama o kadar da az mutlu olurlar..mutsuzlukları gibi mutlulukları da yüzeyseldir.
onlara bir çocuk yapacağına,yada kalbini vereceğine yeni bir cep telefonu al yada bir laptop daha mutlu olurlar..oda yenisi gelene kadar önemlidir!...tıpkı bilmediği herşeye merak duyan etrafındaki herşeyi yeni öğrenen bir çocuk gibi!
"hislerimle değil,mantığımla karar verirsem daima kazanırım" sanırlar..
oysa herzaman gerçek böyle değildir..ve bu düşünce baştan mantıksızdır bir kere..terazinin kefelerine iyi bakmak lazım..kazanç;yerine göre değişir..ortalama bir zeka bile bunu görebilir..
üstelik onlar farkında olmadan bizden fazla duygularıyla karar verirler(en çok da buna gülüyorum :x );çünki onların zaafları ve hisleri de maddesel şeylere karşıdır :shock:
aradaki fark sadece farklı şeylere duygu beslemeleridir;ama bunu "farkedecek kadar" zeki değillerdir maalesef:(
kötümü dürler?hayır! ama bencildirler!!!!!...
dürüstmü dürler? hayır:)kendilerine göre dürüstlük anlayışları vardır...bencil bir insanın ne kadar dürüst ve iyi olabileceğini siz düşünün..
Kovalarla anlaşır mısınız?evet ama onların sizinle işi bitene kadar:)
akıllı insanlardan hoşlanırlar denmiş..mümkün..çünki onların akıl kavramı akıl=yüzeysellik,hissizlik anlamında:))

ama kendilerinden zeki insanlardan hoşlanmaları imkansız :wink:
çünki hiçbir zeki insan yüzeysel değildir!..olma şansıda yok:)öyle doğabilir ama öyle kalması mümkün değil..yüzeysellik heryerdedir,duyguda düşüncede..tıpkı zeka gibi..
"zeka dehayı heryerde tanır,ama vasatlık kendinden başka hiçbirşey tanımaz!"..

bir kovayla akrebi yurt arkadaşı yapın,aynı odaya koyun.
İki kişiler ve ortada paylaşılması gereken iki yatak var.Aynı yatağı beğendiklerini varsayalım.Kova onu elde etmek için akrebin duygusallığını kullanacak bir sahtekarlık yapar ve bu akrebin ruhunu derinden yaralasa bile bunu "zekasıyla" başardığını sanır..bu kadar beyin patlatıpta elde ettiği şeyin:) neye malolduğunu ve değip değmeyeceğini bile anlayamaz..ona göre bu kardır!Oysa akrep durumun farkındadır,üstelik istediğini elde etmekte kovadan daha kararlı ve azimlidir..sadece "elde edilmek istenen şeyi" terazinin bir kefesine koyar,arkadaşının sevincini diğer kefesine..ve ona ağır gelen kefe, kovanınkinin tam tersidir..kovaya onu verir..yani kova o kadar kafa patlatmasına rağmen "onu" almamıştır,onu sadece akrep ona "vermiştir"!..sadece o öyle sanır :)
ama kovanın değerine ve yöntemine içten içe üzülür.Şimdi sizce kim kazanmıştır,kim kaybetmiştir?
(bu arada buna "ben"diyebilecek tek burçta yine kovadır :lol: )

Akrep tüm burçlar içinde duygu ve mantık kavramlarını birarada ve istediği gibi kullanabilme kapasitesine ve şansına sahip tek burçtur!
Kovanın yanımızda lafı bile olmaz!

(bu arada annem ve kardeşim kova..her ikisini de çok severim.Ama sevgim gerçekleri yazmama engel olamıyor ne yazıkki..lütfen kovalar kızmasın...sadece bir akrebin gözünden bir kovaya bakış bu..yoksa sizler benim birtanemsiniz :twisted: )
Desire yazdı:
Sal 17 Oca, 18:49
selinciğim sen dürüst ve olayları çok iyi analiz edebilen bir akrepsin..yazın çok anlamlı..kovalar aynı yazdığın gibidir..bencil, duygusuz oldukları için kendini çok zeki zanneden, yalnızlığa mahkum kişilerdir. kova hayatta kimseyi dinlemez, uyumsuzdur yani. bize derler bi de, anlamadan, bilmeden, en taş kalpli de bu kovalardır.
HUYSUZ bey sen akrebe kurban ol..evde kalmışların burcu=kova, çünkü kimseyi beğenmez..aşk ve eş burcu insanlar su grubundan çıkar en çok. bunun içinde akrebi söylemeye gerek yok zaten..
duygusuz kovadan sadizm dahil herşey beklenir. hepsi böyle olmayabilir tabi. onu da belirteyim. nadiren insancıl olanları da var..
en azından, akrebin iyisi var, kötüsü var..birçok burç için böyle ama kovanın çıkarsız ve bencil olmayanını hiçbir yerde bulamazsınız..
Akrep tüm burçlar içinde duygu ve mantık kavramlarını birarada ve istediği gibi kullanabilme kapasitesine ve şansına sahip tek burçtur!
Kovanın yanımızda lafı bile olmaz!
bu cümle de kendini en zeki zanneden kovaya..
Kova olarak buradaki akrepcikciklerin 'Komik ve basit' yorumlarını görünce üye olup,her zamanki gibi zekice cevap vereyim dedim.1-Kova 12 burç arasında tartışmasız en zeki burçtur. Bu her ne kadar zavallı 'akrepcikcikcik'lerin zoruna gitse de bu böyledir. 😃Kova gözüne herhangi birşeyi kestirdiyse o zaten kovanındır, akrep İZLERKEN kova GÖSTERE GÖSTERE onu ham yapar. 😉Kova'nın istediğini elde etme hırsı ve azmi,analitik zekası yanında Akrepcikcikcikin 😂 esamesi okunmaz!! Akrep de kimdir?! Oda, yatak, yorgan, çarşaf falan filan...

Güzel örnek olmuş tabi akrepden de ancak bu kadar avam bir benzetme gelebilirdi, o ysa ki kova yatak yorgan çarşaf kavgasına girmeyecek kadar asildir ve kendini her zaman bir başkasından üstün görür. Bu da bizim için övünülecek bir meziyettir farkımız farklı olmamızdır. 😘Eğer bir akrep bir kova ile aynı odaya düşme 'şansını yakalarsa' bunu çok iyi değerlendirmelidir çünkü asalet ve kalite ile karşı karşıyadır. Ha yok kovayla yarışa girmeye kalkışırsa Kova kendi kadar zeki olmayan hiçbir rakibiyle tartışmaya dahi girmeye luzum görmez. O oda da , yatak da kovanındır tek fazlalık odadaki akreptir oradan gitmesi gerekense Akrep olacaktır bu akrebin hayrınadır çünkü aksi halde kovanın gazabından nasibini alır. 😂Kova akrebi alır ensesinden sündürerek kapının önüne bırakıverir. Ve acı son akrep bu durum karşısında kendi zehiriyle kendini sokar.

😂Kendini kovadan daha zeki zanneden akrepcik karşısında kendisine haddini bildiren kova olduğundan her zamanki gibi ağlayacaktır ama kova bunu zerre kadar umursamaz çünkü kova soğuk,sert bir okadar ters, ukala, kibirli, dik başlı istediğini elde eden hırslı ve azimlidir. En zekidir!!! ;)Huyumuz kurusun çokça da bencilizdir. Ve tüm bu özelliklerimiz de ezer geçeriz. !!!Kova seçilmez seçer,yapmaz yaptırır, neyi kafasına koyduysa yapar, elde eder ve akrepcikcik sadece kovanın istediğine ulaşmak için araç olarak göreceği kısa süreli ortağı olabilir. Kova işi bittince akrebe hadi Güle Güle moduna girecektir. Çünkü Kova Akrep'in ağlak haline dayanamaz,kova çocuk avutmaz buna vakti yoktur.

😃 Akrepcikler çok fazla yorum yaptığınıza göre herbiriniz kovanın gazabına uğramış yaralı birer kuşsunuz zannediyorum.Yoksa bu kıskançlığın başka açıklaması maalesef yok. 😂Sizi de anlıyorum kovalar zordur ve baş edilemez. Akrep,baskın karakter kova ile uslu uslu geçinmeye bakmalıdı, onun tarafından yönetilmeyi de kabullenmelidir aksi halde yine üzülen akrepcikcik olacaktır! Kovalar evet kimseyi beğenmez,ama evde de kalmaz. Bir kere evde kalmak deyimi kova için komiktir, avamdır, cahilcedir.

Kova akrep gibi kim ne der kaygısıyla yaşamaz, kova keyfine göre yaşar!!! Akrep gibi atılmaz, bekler zamanı geldiğinde en iyisini alır, KAPAR ve akrepcik de dahil olmak üzere tüm burçcuklar kovanın sahip olduğuna ağzı sulanarak bakar ama sadece bakar çünkü kova yine istediğini elde etmiştir ve kimseye kaptırmaz!!! 😂Şimdi Kova mı yoksa Akrep mi dersek akrep kovayla karşılaştırmaya dahi giremez, seçenek değil alternatif dahi olamaz!!! Ağlak akrep, kovanın mantık ve akıl kapasitesi yanında her zaman ezilmeye mahkumdur! Kova'nın yanında Akrep de kimdir? Kova Akrep'in akıl hocasıdır!!!

Re: Kova - Akrep

gönderen elemor » Sal 31 Ağu, 19:26

:D Allah kurtarsın

Re: Kova - Akrep

gönderen Gokou » Pzt 30 Ağu, 22:31

7.evi Akrep ve Pluto'su 7.eve düşmüş biri olarak siz düşünün artık Akrep'lere nasıl bir çekim duyduğumu.

Re: Kova - Akrep

gönderen MAVİ LOTUS » Çrş 15 Tem, 15:17

aquarius.girl yazdı:evet mavi lotus bende bir kovayım. :) seninle aynı burçtan olmaktan ötürü mutlu oldum diyebilirim. :)
bazen iki kelimeden bazen uzun yıllardan çözebiliriz insanın bazı yönlerini...
buraya yazdıklarımda gayet açıkça kendim olarak yazıyorum yani hiçbir kılıf oluşturmadan.
ve bir kovayıda kova olarak başka bir kova rahatlıkla tanıyabilir diyorum. :)
Ben çin astrolojisinde kovayım(fare)..Aslında bir yayım..ama çin astrosunda kova olmak demek öz burcu kova olmak anlamına da geliyor..

ve çok sevindim bir kova olmanıza..kovanın bence tek olumsuzluğu yüzde yüz kendi fikirlerine inanması,kendi dıoğrularıyla yaşamasıdır..bu yüzden hem inatçı bilinir hem de biraz baskıcı..oysa amacı baskı yapmak değildir..sadece kendi doğrusuna çok inanır..

ve evet kova insan ruhunu çok kolay çözebilir..insanı hem kolay hem de neredeyse hata oransız tanır..

Re: Kova - Akrep

gönderen aquarius.girl » Sal 14 Tem, 23:15

evet mavi lotus bende bir kovayım. :) seninle aynı burçtan olmaktan ötürü mutlu oldum diyebilirim. :)
bazen iki kelimeden bazen uzun yıllardan çözebiliriz insanın bazı yönlerini...
buraya yazdıklarımda gayet açıkça kendim olarak yazıyorum yani hiçbir kılıf oluşturmadan.
ve bir kovayıda kova olarak başka bir kova rahatlıkla tanıyabilir diyorum. :)

Re: Kova - Akrep

gönderen MAVİ LOTUS » Pzt 13 Tem, 17:56

şu notu da düşmek isterim:Sanırım sizde bir kovasınız..ve şuan şunu hissediyorum sadece 2 tane yazınıza bakarak..saygılı ve ılımlı tavrınız bu çünkülerden biridir..biliyorum 2 yazı ile bir insan değerlendirilmez..ama kovayım işte..bilirsiniz..kova için 2 yazı değil tek kelime yeter birşeyleri görebilmek için..

Re: Kova - Akrep

gönderen MAVİ LOTUS » Pzt 13 Tem, 17:27

Çünküsü kısaca özetleyim:Kova zodyakın ayrıcalıklı burçlarından biridir..

Bazısı belki bunu kabul etmez..bu ayrıcalıklı olmayı bir kenara bıraksak bile kova sırf içinde taşıdığı "hakiki"insan sevgisi daima bana göre bir adım öndedir..

Şuana kadar ki hayat tecrübemin özeti şudur:Bir insanda tek şu ölçü yeter benim için ki buna pek az rastlanıyor ne yazıkki..Bir insanı üstün yapan en önemli özellik,diğer insanlara verdiği değerdir..eğer bir insanda bu özellik varsa o üstün insandır..hem de çok üstün insandır..

Re: Kova - Akrep

gönderen aquarius.girl » Pzr 12 Tem, 22:26

MAVİ LOTUS yazdı:Kova her burçla anlaşabilir.Çünkü...O kadar çünküsü varki bu burcun..
kovanın her burçla anlaşması konusunda sana katılıyorum mavi lotus.
"insan sonuçta" diye bakarak herkesle iyi olmaya çalışırım, bazılarıyla ciddi anlamda kafadar olma durumu olmasa bile.

ayrıca çünkülerimide merak ettim :P

Re: Kova - Akrep

gönderen MAVİ LOTUS » Çrş 01 Tem, 13:49

Kova her burçla anlaşabilir.Çünkü...O kadar çünküsü varki bu burcun..

Re: Kova - Akrep

gönderen elemor » Prş 25 Haz, 21:31

çekim merkezinde akrep özelliği olabilirmi acaba?

Re: Kova - Akrep

gönderen aquarius.girl » Prş 25 Haz, 12:08

benim yükselen(boğa), ay(oğlak) burçlarım toprak grubuna düştüğünden midir bilinmez ben akreplerle çok iyi anlaşırım.:) en iyi arkadaşlarım olsun en unutamadığım kişiler olsun hepsi akrep çıkıyor.:)

gönderen cat3 » Çrş 15 Mar, 22:30

kowayim akreplerle anlasirim
warmi ötesi
=Pp

gönderen MoonScorpion » Pzr 12 Mar, 12:27

şuanda iş arkadaşım bir kova zıtlıklara katılıyorum
asi ruhlu bir arkadaş

gönderen POİSON » Pzr 29 Oca, 00:15

kova hakında ne söyliyeceksiniz ki.bildiğimiz kova.bazen neden bu burca kova demişler anlamıyorum.kova bir arkadaşın neden size kova demişler üzerine bana verdiği cevap:her şeyi içimize alabiliriz demesiydi???

gönderen huysuz » Cmt 28 Oca, 15:12

yinemi kavaaaaaaaaaaaaaaa?

Başa dön